RETZETA METABOND – SOLUTZIA VIITORULUI !!!
25% din energia Lumii se pierde prin frecare! Incredibil! În fiecare moment creºte cantitatea de energie folositã ºi implicit creºte ºi cantitatea de energie ce se pierde.
Ce putem face? Sã scadem frecarea!
Acest lucru a început sã motiveze cercetãtorii lumi întregi încã din anii 1950. Au conceput prima generaþie a soluþiilor pentru reducerea frecãrii prin care au obþinut un strat cu depunere pe metale foarte netede. A doua generaþie au fost aditivii de si pentru uleiuri.
A treia generaþie este alcãtuit de produsele METABOND. Este un produs, care datoritã proprietãþilor sale excepþionale înnobileazã suprafeþele metalice în contact, expuse frecãrii, dar nu modificã calitatea fizico-chimicã a uleiului. Deci nu este un aditiv, ci un produs cu total nou, ceea ce numim: înnobilator de suprafeþe.
METABOND sub presiune si temperurã intrã în reacþie chimicã cu metalele, înnobileazã suprafeþele acestora. -Datoritã duritãþii si netezimii sale acest strat protejeazã suprafaþa metalelor împotriva deteriorãrii chiar ºi în condiþii de solicitare extremã. Asigurã lubrifianþilor condiþii ideale de ungere. Suprafeþele în contact datoritã netezimii lor se pot separa usor cu ajutorul unui film omogen si va scãdea considerabil frecarea între aceste suprafeþe. Calitãþile sale ecologice sunt probate de foarte multe teste.
Pentru comercializarea produselor METABOND am înfiinþat Reþeaua de Distribuþie Metabond care în douã þãri în exclusivitate lucreazã cu mai mult de 5000 colaboratori. Colaboratorii noºtri îºi executã activitatea ca persoane juridice de sine stãtãtoare, iar dupã prestaþiiloe lor îºi încaseazã lunar comisioanele calculate pe baza Tabelului de Carierã care a fost alcãtuit conform regulilor Multi Level Marketing (MLM). Numãrul colaboratorilor creºte continuu, în Ungaria Metabond Ungaria S.R.L. lucreazã cu aproape 20 depozite în afarã de cele douã depozite centrale, iar în România aprovizionarea este asiguratã de S.C. METABOND ROMANIA S.R.L. prin mai mult de 20 de depozite de sine stãtãtoare.
Dacã Dvs. Vã decideti sã cumpãrati un produs METABOND, nu veti fi doar proprietarul unui înnobilator de suprafete. Veti beneficia de prestatiile oferite de colaboratorii Retelei de Distribuþie Metabond: suport tehnic cazual, deservire, predarea informatiilor, posibilitãti fantastice. + economie financiara !!! DE ACEEA...:
...RETINETI : Cel mai bun ulei de motor trebuie sa aiba urmatoarele caracteristici:
Protectie unica a motorului
Rezistenta superioara la temperaturi ridicate
Performanta excelenta la temperaturi scazute
Putere de curatare exceptionala
Consum mai mic de ulei
Depaseste specificatiile producatorilor
Recunoastere din partea producatorilor de autovehicule
Durata crescuta de functionare pentru motor
Performanta dovedita
Economie imbunatatita de carburant
Pentru tine care este cel mai bun ulei motor?
Da, exact. Uleiul la care t-ai gandit este cel mai bun ulei motor din lumea, dar este unic daca este insotit cu tratamentul Metabond.
De ce Metabond?protectie unica a motoruluiPelicula de ulei motor la o anumita presiune se rupe si suprafetele metalice in miscare intra in contact.....
La plecare la rece uleiul nu asigura ungere.....
rezistenta superioara la temperaturi ridicateIn zona de contact temperatura este mai inalta si .....
performanta excelenta la temperaturi scazuteLa temperature scazute, in special la plecare, uleiul nu asigura o ungere corecta.....
putere de curatare exceptionalaconsum mai mic de uleidepaseste specificatiile producatorilorrecunoastere din partea producatorilor de autovehiculedurata crescuta de functionare pentru motorperformanta doveditaeconomie imbunatatita de carburant*****ci:...
VA RECOMAND CATEVA TRUCURI DE AUR ***** la "cunoscatori" !!!
-ATENTIE : Recomandati si cereti mecanicului dvs. care efectueaza schimbul de ulei al masinii dmv. sa:
1)-SPELE MOTORUL-sa introduca in uleiul vechi (inainte de schimb!) o solutie de spalat motoare(care "dizolva"uleiul vechi si totodata DEPUNERILE de pe piese, peretii motorului si din baia de ulei) si sa efectueze schimbul de filtru(de ulei!) dupa spalare ! NU CONTEAZA daca uleiul NOU este de acelasi tip si de aceasi marca cu cel uzat (uleiurile diferite pot da-reactii!), important este sa se "evacueze" toate depunerille( molecule grele de ulei uzat, praf, pilitura fina-uzura!-etc.)- FARA SPALARE SE PIERDE aprox. 20-30% din calitatile si propietatile uleiului NOU schimbat !!!...LUCRU VERIFICAT DE MECANICI ADEVARATI (cu studii+practica!)
2)LA MOTARELE DIESEL- SA SI CLATEASCA MOTORUL (cu un schimb-NOU-de ulei ieftin!)DUPA SPALARE -sa faca un plin cu acest ulei; sa pornesca motorul si sa FACA minimum 20-30km(sau +1/2h la relanti),dupa care sa il golesca si sa faca plinul cu uleiul NOU! -veti constata ca uleiul nou(ieftin)folosit la clatire A DEVENIT deja NEGRU si si-a pirdut din proprietati, deci ABIA ACUM motorul masinii dvs.(diesel!) este in totalitate CURAT !!! (se stie ca DIESEL "rupe"mai repede uleiul+inegresc!-datorita gazelor cu mai mult...negru de fum!:)).)
3)SA SCHIMBE COMPLET- uleiul de transmisie din cutia de viteze la maximum 120 mii km.( intre 60mii-120mii km-recomandarea acelorasi mecanici de mai sus! :) -sau dupa prescriptiile producatorului! NU se completeaza (adauga!) si nu se "pitroceste"(da jos o parte apoi completaza peste cel vechi!)- deoarece DOAR prin frecarea existenta intre angrenajele cutiei de viteze se poate pierde PESTE 10% din "puterea" motorului dvs. !!!
4)SA FOLOSEASCA ACELASI TIP DE ULEI CARE ESTE PRESCRIS DE PRODUCATORUL MASINII DMV. !!! -daca producatorul recomanda un ulei 5W-40...acest tip se va folosi !..."unii"recomanda dupa o perioada sa folositi 10W-40...sau la uzura crescuta +pierdere minora de ulei 15W-40 ! ESTE EXCLUS !!!-un ulei mai DENS va duce la o functionare mai"linistita" a motorului UZAT, DAR va accentua EFORTUL acestuia+cresterea de CONSUM! In final-veti simti doar ca motorul merge mai"bine"...costurile SUPLIMENTARE de combustibil si piese fiind suportate tot de: buzunarul dvs. !!! -DEASEMENEA...un ulei cu xW mai mic rezista mai bine la temperaturi scazute!
5)SA FOLOSEASCA UN LUBRIFIANT (VASELINA!) DE CALIATATE la toate mecanismele in frecare(rulmenti,planetare,cardan,etc)-chiar doar "completare"-la perioade scurte de timp(3-6luni) !...doar prin frecarea existenta la aceste angrenaje SE PIERDE peste 6% (uneori chiar peste 10%!) din puterea motorului si rezulta o scadere a randamentului acestuia - se micsoreaza VITEZA/treapta si VITEZA MAXIMA a masinii dmv.!!!!
6) FOLOSITI UN TRATAMENT DE COMBUSTIBIL ( Megalene-benzina / Megasel-motorina ) ce aditiveaza si care trateaza partea superioara a motorului si tot "canalul" din rezervor in camera de ardere! DEASEMENEA-CURATA si TRATEAZA : conductele, pompa, turbina, injectoarele; dizolva si elimina depunerile si calamina de pe supape; aditiveaza combustibilul si imbunatateste arderea si tot mersul motorului...lungind-ui astfel perioada optima de functionare. SCADE CONSUMUL CU 6-12%!
7)FOLOSITI UN TRATAMENT DE MOTOR METABOND adecvat motorului masinii dvs. la fiecare schimb de ulei ! Acesta fiind tratamentul partii ninferioare a motorului! ASTFEL veti prelungi viata SA de 2-3ori, veti reduce FRECAREA-(uzura!)-cu minimum40-60%, veti creste randamentul motorului, veti creste puterea motorului(kw!), veti scadea consumul de conbustibil cu 5-15%, veti scadea vibratiile si zgomotul, veti CRESTE perioada de schimb a uleiului, veti INTINERI motorul dvs., va creste placerea condusului !!!
|
.....GARANTAT +101% by METABONDNT (-informatii si consiliere!)
*****RETEAUA DE DISTRIBUTIE METABOND NEAMT : VA UREAZA...BAFTA LA VOLAN !!! ...SUCCES!