Instaleaza gratuit aplicatia pentru Android
Toate categoriile
  • Toata tara
    CAUTA
    INFO REGHIN ONLINE
    SERVICII
    Membru de 12 ani · Online acum 1 an
    0 abonati
    PAGINI


    INFO REGHIN ONL...

    UNITATI de INVATAMANT


    CENTRUL PENTRU EDUCATIE INCLUZIVĂ NR. 3

         

     
       
                                       Daca doresti spatiu de publicitate aici,suna la 0758-644.761 !!!                                                

                                                                             




    CENTRUL PENTRU EDUCATIE INCLUZIVÃ NR. 3
      
      


    Centrul scolar de Educatie Incluzivã
    nr.3, SAM Reghin, situat în cartierul Apalina str. Castelului nr.12 din Reghin, a fost înfiintat în anul 1959, ca o necesitate privind scolarizarea si profesionalizarea copiilor cu cerinte educative speciale care au avut sanse limitate de acces la educatie fatã de alti copii.

    A fost prima scoalã specialã destinatã profesionalizãrii copiilor cu deficientã mintalã. scoala a fost amenajatã într-un vechi castel, al cãrui interior a fost reamenajat si redimensionat în vederea asigurãrii conditiilor optime de desfãsurare a procesului instructiv-educativ si recuperator.

    Centrul scolar de Educaþie Incluzivã nr.3, SAM Reghin, organizeazã procesul instructiv-educativ-recuperator pentru copiii cu CES din raza Municipiului Reghin si din comunele învecinate: Brîncovenesti, Jabenita, Gurghiu, Ibãnesti Pãdure etc. Mulþi elevi ai scolii provin din Centrul de Plasament nr.8 sau din familii cu un nivel mediocru sau chiar slab de educatie. Aceasta se datoreazã faptului cã Centrul scolar de Educatie Incluzivã nr.3, SAM Reghin se aflã în apropierea unor comunitãti  rrome din Cartierul Apalina. Datoritã acestei situatii,scoala cuprinde si elevi rromi declarati, care prezintã cerinte educationale speciale si au hotãrârea Serviciului de Evaluare Complexã. Elevii de vârstã scolarã din cartierul Apalina frecventeazã cursurile organizate de institutia noastrã.

    Nivelul economic al familiilor în majoritatea cazurilor este la limita inferioarã a existentei, având o situatie socialã precarã. Starea de sãrãcie accentuatã în care trãiesc copiii din aceste cartiere este evidentã. Sunt familii cu mai multi copii care se intereseazã de educatia acestora, dar din lipsa mijloacelor financiare nu le pot procura îmbrãcãminte si încãltãminte, din care cauzã trebuie sã-i tinã acasã.

    Conditiile igienico-sanitare precare duc la diverse îmbolnãviri. Din cauza lipsei de pregãtire scolarã si profesionalã rata alcoolismului, a bolilor provocate de stres si violenta în familie a crescut simtitor. A mai apãrut stresul cauzat de instabilitatea familialã ca o consecintã a plecãrii din familie a pãrintilor pe perioade îndelungate pentru a lucra în strãinãtate. Comportamentul copiilor s-a deteriorat, vagabondajul devenind o problemã acutã. Pentru multe familii singura sursã de venituri este ajutorul social. Marea majoritate a pãrintilor nu lucreazã sau lucreazã ocazional, datoritã fie lipsei de pregãtire scolarã si profesionalã, fie prejudecãtilor societãtii. Multi îsi pierd locul de muncã din cauza alcoolismului sau a incapacitãtii de a se adapta.

    La nivelul comunitãtii mai existã: o scoalã generalã, unde sunt scolarizati elevi în învãtãmântul primar si gimnazial, la aceastã scoalã existã asistentã psihologicã pentru pãrinti .
    Restul elevilor provin din familii cu studii medii (25 %) si din familii cu studii superioare (2%). În anul scolar 2000-2001  scoala a fãcut primii pasi privind procesul de integrare scolarã a copiilor cu deficientã usoarã si moderatã, orientând în iunie 2001, un numãr de 35 de copii cu deficientã usoarã spre scolile generale din judet.
     
    Din anul scolar 2002-2003 scoala a  început, cu regim experimental, activitãti terapeutico-recuperatorii pentru copii cu sindromul Down si deficiente asociate, clasã specialã în învãtãmântul de masã. Acest experiment a dus la rezultate deosebit de bune, agreate atât de pãrintii copiilor, cât si de cadrele de specialitate, datoritã faptului cã pe  raza Municipiului Reghin nu exista nici o formã de scolarizare pentru copii cu astfel de deficiente. Astfel, aceastã categorie-pentru a obþine o scolarizare si educatie adecvatã- trebuia sã se înscrie într-o scoalã specialã cu internat în altã localitate.
     
    Din anul scolar 2002-2003 aceastã activitate recuperatorie s-a extins, la ora actualã fiind cuprinsi si alti copii cu deficiente asociate. În anul scolar 2003-2004 scoala a  început sã acorde sprijin unor copii hiperactivi inclusi în învãtãmântul de masã, prin profesori itineranti.
     
    În viitor dorim sã extindem activitãtile de sprijin si pentru alte categorii de copiii cu deficiente: de auz si neuromotorii. În anul scolar 2008-2009 situatia claselor si a numãrului de elevi se prezintã astfel:

    • numãr total de elevi cu deficienþe mintale moderate si severe: 207
    • numãr total clase: 22 din care 3 la ciclul primar , 3 la ciclul gimnazial si 14 clase profesionale numãr de clase în scoalã: 6
    Baza materialã
     
                                               

    Scoala prezintã o bazã didactico-materialã care cuprinde:

    • 24 sãli de clase care sunt mobilate adecvat activitãtilor instructiv-educative si utilizãrii metodelor active-interactive,
    • un cabinet de psihoterapie si consiliere dotat cu 1 calculator performant si oglindã de observatie semitransparentã, 3 radiocasetofoane, 1 TV color, teste psihologice, soft-uri speciale de corectare,
    • un cabinet de logopedie, dotat cu oglindã, mobilier adecvat, casetofon, seturi de materiale didactice,
    • un cabinet de ludoterapie,
    • 2 sãli pentru desfãsurarea activitãtilor instructiv-educative pentru grupa de grãdinitã,
    • o salã de odihnã pentru copiii de grãdinitã,
    • un cabinet de kinetoterapie, dotat cu bicicletã ergonomicã, aparate de masaj, mingi medicinale, greutãti, spaliere,
    • o salã de sport dotatã cu spaliere, bãnci de gimnasticã, 2 mese ping-pong, cos de baschet,
    • un cabinet de informatica cu o dotare moderna pentru utilizarea programului AEL,
    • o salã festivã cu 50 de locuri dotatã cu videoretroproiector, unde se pot organiza cursuri de perfectionare,
    • cabinet de stiinte ale naturii cu TV color, video, mulaje, planse,
      cabinet de limba românã dotat cu volume de cãrti, planse, portrete ale scriitorilor români,
    • bibliotecã dotatã cu 12482 volume,
    • 12 ateliere scolare dotate cu masini de cusut, utilaj performant pentru prelucrarea lemnului , atelier de lãcãtuserie dotat cu utilaje corespunzãtoare,
      teren de sport,
    • garaj,
    • masinã Dacia papuc,camion de 7t,
    • un microbuz pentru transport elevi,
    • un atelier de întretinere. 

    În momentul de fatã scoala întruneste toate conditiile si exigentele unor obiective moderne, aliniate la imperativele  unei integrãri scolare si sociale reale a copiilor cu CES , conforme cu noua legislatie agreatã de România si cu tendintele de implementare în dinamica educationalã a întregului sistem de învãtãmânt românesc. 

    Programul de functionare al unitãtii

    Grãdinitã:  800-1500 cu servirea mesei de amiaza
    Ciclul primar:  800-1300 
    Ciclul gimnazial: 800-1300 
    SAM:   800-1400
    Secretariat:  800-1600
    Bibliotecã:  1300-1500

    Corpul profesoral
      

    NR. CRT.

    Numele ºi prenumele angajatului

    Funcþia

    Vechimea în învãtãmânt la 1.09.2008

    Gradul didactic

    Specializarea

    1

    BABEª D. LAURA - ANDREEA

    Profesor

    1

    -

    Psihologie Psihopedagogie specialã

    2

    BEJAN AL. BIANCA – MARIANA

    Educatoare

    4

    -

    Educaþie fizicã

    3

    BÎNDILÃ S. GHEORGHE

    Profesor

    36

    I

    Educaþie fizicã

    4

    BOGDAN MIRELA – LAVINIA

    Profesor

    2

    -

    Psihologie Psihopedagogie specialã

    5

    CÎMPIAN TEODORA – MARIA

    Profesor

    2

    -

    Psihologie Psihopedagogie specialã

    6

    CONÞIU ªT. ANA MARIA

    Profesor

    30

    I

    Biologie

    7

    CONÞIU V. VASILE

    Profesor

    39

    I

    Matematicã

    8

    COTA I. CRISTINA – ANCA

    Profesor

    8

    Def.

    Psihologie Psihopedagogie specialã

    9

    CORMOª M.I. DALIA

    Profesor-educator

    16

    Def.

    Mecanicã finã

    10

    COTOI MONICA

    Maistru instructor

    27

    II

    Proiectarea îmbrãcãmintei

    11

    CREÞI AL. ADRIAN

    Profesor-educator

    10

    Def.

    Istorie Arheologie

    12

    CSEGZI M. GYÖNGYI

    Profesor

    18

    II

    Psihologie Psihopedagogie specialã

    13

    CSIZMAS AL. CSILLA – IBOLYA

    Profesor-educator

    6

    Def.

    Psihologie Psihopedagogie specialã

    14

    DEMETER C. AURICA

    Educatoare

    2

    -

    Învãþãtor-educator pt. învãþãmânt special

    15

    FANCSALI GH. SUSANA

    Profesor

    25

    I

    Industrializarea lemnului

    16

    GUÞÃ G. ANA – MIHAIELA

    Profesor

    1

    -

    Psihologie Psihopedagogie specialã

    17

    GYÖRGY A. ATTILA

    Profesor

    4

    Def.

    Psihologie Psihopedagogie specialã

    18

    HAIDU I. VASILE

    Maistru instructor

    19

    I

    Prelucrarea lemnului

    19

    HURGHIª G. IOAN

    Maistru instructor

    41

    I

    Drumuri ºi poduri

    20

    JITARU S. VICTORIA

    Profesor-educator

    26

    Def.

    Tehnologia materialelor de construcþie

    21

    MOLDOVAN Z. AVRAM

    Maistru instructor

    31

    I

    Instalaþii tehnico-sanitare

    22

    OPREA D. ADRIANA

    Director adjunct

    16

    II

    Psihologie-pedagogie

    23

    OPREAN E. ROMICA

    Profesor

    3

    -

    Psihologie Psihopedagogie specialã

    24

    PERªA A.L. ANCA – EUGENIA

    Profesor

    24

    I

    Psihologie Psihopedagogie specialã

    25

    PUªCAª N. ALINA – CARMEN

    Profesor-educator

    25

    Def.

    Industrializarea lemnului

    26

    RÂCEAN T. IULIAN

    Maistru instructor

    32

    I

    Tâmplar mobilã ºi binale

    27

    REDEª T. MIHAIL

    Profesor

    32

    I

    Educaþie fizicã

    28

    SABÃU V. ªTEFAN - CAROL

    Director

    39

    I

    Matematicã

    29

    SATTLER D. ANA – MARIA

    Profesor

    2

    -

    Psihologie Psihopedagogie specialã

    30

    SÃRAC L. OLIMPIU

    Maistru instructor

    31

    I

    Tâmplar mobilã ºi binale

    31

    SÎNGEORZAN D. MONICA-MARIA

    Profesor-educator

    2

    -

    Psihologie-pedagogie

    32

    SOCOL V. FLORA

    Profesor

    25

    Def.

    Utilaj tehnologic

    33

    SOCOL I. IOAN

    Profesor

    24

    I

    Metalurgie

    34

    SUCIU ALEXANDRU

    Maistru instructor

    31

    I

    Tâmplar mobilã ºi binale

    35

    SUCIU G. DELIA - RODICA

    Profesor

    29

    Def.

    Limba rusã Limba românã

    36

    SUCIU V. FELICIAN

    Profesor

    2

    -

    Psihologie Psihopedagogie specialã

    37

    SUCIU I. IOAN

    Profesor

    27

    Def.

    Construcþii

    38

    UNGVARI A. VASILE

    Maistru instructor

    42

    II

    Confecþii încãlþãminte

    39

    ZDÃRIE V. RAMONA – FELICIA

    Profesor

    6

    -

    Psihologie Psihopedagogie specialã

    40

    GRIGOR GABRIELA

    Învãþãtor itinerant

    37

    I

    Educatoare

    41

    ALMêAN MARIA

    Învãþãtor itinerant de la data de 1.11.2008

    41

    I

    Învãþãtoare

    Activitãti
    • realizarea unui studiu privind depistarea neajunsurilor în sistemul actual de învãtãmânt (atât în învãtãmântul special cât si în învãtãmântul general) în vederea creãrii unor premise privind dezvoltarea sistematicã, progresivã si coerentã a învãtãmântului, în noul context national si international;
    • activitãti de reabilitare a structurii personalitãtii elevului deficient prin actiunea beneficã a continutului acestora: educatia psihomotricã, formarea abilitãtilor de comunicare, etc.;
      activitãti de diagnosticare obiectivã prin comisie, sporirea eficientei acesteia;
    • activitãti de depistare precoce a diferitelor tipuri de deficiente si asigurarea interventiei timpurii vizând nu numai copiii proveniti din familii sau cei institutionalizati, ci si categoria de copii care au abandonat scoala si familia si îsi petrec viata în stradã;
    • elaborarea programului de interventie timpurie, stabilirea unor obiective clare si urmãrirea în timp a gradului de realizare a acestora;
      realizarea unui curriculum special si a unui curriculum adaptat, în colaborare cu profesorul colaborator;
    • activitate de evaluare si orientare scolarã si profesionalã (desfãsuratã de CIEvC):
      •  
        • evaluarea complexã, diagnosticarea copiilor cu CES;
        • întocmirea planurilor de servicii personalizate pentru fiecare copil evaluat;
        • evaluare psihopedagogicã, diagnosticare si OSP.
    Activitãti terapeutice, realizate în completarea actului educational

    1. Terapia tulburãrilor de limbaj prin:
    • studiul limbajului si al comunicãrii ( comunicare verbalã; comunicare gestualã si mimica; comunicare actionalã, comunicare comportamentalã);
      studiul conditiilor  favorabile ( nefavorabile desfãsurãrii comunicãrii în raport cu o serie de factori precum: vârsta cronologicã si vârsta mentalã a subiectului, influentele educationale ale mediului, abilitãtile verbale, structurile personalitãtii si disponibilitãtile intrinseci ale subiectului; conditiile de mediu si viatã; structura grupului în care se desfãsoarã comunicarea);
    • evaluarea gravitãtii tulburãrilor de limbaj si a factorilor nocivi care influenteazã dezvoltarea copilului, stabilirea rezistentei fizice a individului la aceste influente;
      adaptarea unei metodologii de diagnozã si prognozã diferentiatã.
    2. Psihodiagnozã si psihoterapie:
    • realizarea diagnosticului diferential;
    • evaluarea dezvoltãrii mentale globale;
    • stabilirea diagnosticului psihologic, fãrã a exclude investigatiile în plan medical si socio – educativ;
    • diagnostic pedagogic ( pentru copii ale cãror cerinte educative speciale îsi au originea nu în boli si deficiente, ci în carente de mediu si ale sistemului educativ) sprijinit însã pe investigatii în plan psihologic, social si medical;
      utilizarea unor teste standardizate, precum si utilizarea unor modalitãti clasice precum: observatia, chestionarul, analiza produselor activitãtii,etc, vizând sondarea „nivelului  potential” al dezvoltãrii si initierea unor activitãti de antrenare a operatiilor mintale implicate;
    • psihoterapie individualã si de grup ( dacã este cazul).
    3. Kinetoterapie:
    • în vederea reeducãrii motorii:
    • analiza abilitãtii gestuale în scop terapeutic ( conduite motorii la nou-nãscut si la sugar; reflexele primare, reactiile posturale, reactiile de târâre si de întoarcere);
    • urmãrirea evolutiei conduitelor motorii ale copilului mic: stadiul compensatiilor posturale, al reactiilor de balansare a membrelor, al reactiilor de pãsire, al reacþiilor de sãltare, al reactiilor de echilibrare/de prevenire a cãderilor;
    • utilizarea unor tehnici de stimulare; asigurarea progresiei în dificultate;
      utilizarea unor exercitii terapeutice sportive ( alegerea exercitiilor în functie de scopurile urmãrite):
      •  
        • sporturi de îndemânare ( tenis de masã – în fotoliu rulant sau în picioare; popice);
        • sporturi de echilibrare: ciclism;
        • sporturi de locomotie: mars, curse atletice, ciclism;
        • sporturi cu balonul rotund: fotbal, baschet;
        • sporturi de fortã: ridicarea halterelor din pozitia culcat, aruncarea greutãtii, gimnasticã.
        • cresterea fortei musculare ( stabilirea unui indice de referintã, cresterea variind în functie  de sex, vârstã si muschiul sau grupa musularã vizatã);
        • exercitii terapeutice de readaptare la efort.
    4. Terapie cognitivã:
    • modificarea interpretãrilor negative ale reabilitãtii;
    • eliminarea factorilor de stres;
    • anticiparea esecului personal;
    • utilizarea jocurilor de rol;
    • utilizarea tehnicilor de vizualizare în imaginatie;
    • modificarea gândurilor automate cu gânduri alternative;
    • confruntarea cu realitatea si sarcini practice;
    • identificarea formelor de anxietate – boalã ( atacurile de panicã, fobia socialã, obsesiile compulsive, anxietatea generalizatã, tulburãrile de adaptare, stresul post-traumatic);
    • terapia cognitivã a bulimiei;
    • terapia cognitivã a problemelor de personalitate.
    5. Psihoterapie individualã si de grup; psihoterapia comportamentalã:
    6. Meloterapie
    7. Ludoterapie – jocul de învãtare explorator-manipulativ; jocul reprezentativ, jocul dramatic;
    8. Terapie de expresie graficã si plasticã
    9.Evaluarea si educarea psihomotricitãtii, adresatã copiilor cu dificultãti psihomotorii de integrare:
    • evaluarea motricitãtii generale;
    • evaluarea modului de organizare a miscãrilor în actiuni eficiente; formarea deprinderilor de lucru;
    • identificarea unor tulburãri ale schemei corporale; educarea schemei corporale;
    • evaluarea lateralitãtii ( consolidarea lateralitãtii);
    • evaluarea structurii perceptiv-motrice de culoare;
    • evaluarea structurii perceptiv-motrice de formã;
    • evaluarea structurii perceptiv-motrice de spatiu;
    • evaluarea structurii psiho-motrice de spatiu.
    • activitãti terapeutico-recuperatorii pentru prescolari si scolari hipoacuzici integrati în învãtãmântul de masã;
    • acordare de asistentã educationalã copiilor nedeplasabili, prin asigurarea diferitelor forme de scolarizare: la domiciliu, cu frecventã redusã, cu scutire de frecventã, comasat;
    • acordare de asistentã psihopedagogicã pentru copiii cu deficientã mintalã severã:
    • aprecieri asupra comportamentului viitor;
    • recomandãri cu privire la atitudinea celor din jur fatã de subiect;
    • recomandãri cu privire la terapia medicalã si psihologicã;
    • aprecieri cu privire la integrarea în familie, profesie si societate, limitele si perspectivele în recuperarea acestor copii;
    • recuperarea prin terapie ocupationalã;
    • îmbunãtãtirea relatiilor cu cei din jur.

    10. Asistentã educationalã prin asigurarea serviciilor de sprijin pentru copii ( elevii cu CES integrati în unitãtile de învãtãmânt obisnuit)
    • adaptarea curricularã pentru copiii cuprinsi în programul de sprijin;
    • întocmirea documentatiei pentru copiii cuprinsi în programul de sprijin;
    • consilierea cadrelor didacice din scoala de masã, acordarea de consultantã privind:
      ►sensibilizarea profesorilor de diferite discipline cu privire la gama completã a cauzelor dificultãtilor de învãtare;
      ►sensibilizarea acestora cu privire la nevoia de recapitulare si repetare a celor învãtate în clase cu numãr mare de elevi;
      ►consilierea profesorilor cu privire la nivelul abilitãtilor de limbaj si de lecturã;
      ►sfãtuirea profesorilor cu privire la problemele pe care le întâmpinã anumiti copii, ca si asupra domeniilor în care acestia învatã cu succes.
    • asistentã psihopedagogicã pentru copiii din clasele speciale integrati în învãtãmântul de masã ( deficientã mintalã severã, moderatã, deficiente asociate);
    • activitate de informare, formare, perfectionare pentru cadrele didactice:
      informare si consiliere;
      formarea cadrelor didactice de sprijin pentru facilitarea procesului de integrare;
    • formarea cadrelor didactice ( pe tema educatiei incluzive) din scolile integratoare;
    • colaborarea cu organele de conducere si cu personalul didactic din scolile integratoare ( mese rotunde, vizite, lectorate, etc.).
    • activitate de informare si consiliere pentru pãrinti:
      informarea si consilierea pãrintilor;
    • antrenarea familiei în vederea acordãrii sprijinului necesar copilului si transformarea pãrintilor în parteneri ai activitãtii terapeutico-recuperatorii;
    • lectorate cu pãrintii.
    • activitate de elaborare, coordonare si implementare de programe si proiecte;
    • activitate de colaborare prin parteneriate cu instututii si organizatii care au preocupãri în domeniul educatiei


    Va recomandam sa ne vizitati si pe Facebook :

    https://*****

    https://*****

    Am aprecia foarte mult daca ne-ati acorda cate un like.Multumim anticipat.

    Va multumim ca ati vizitat reghin online - portalul reghinenilor.
    Speram ca,informatiile din paginile acestui site,au fost utile pentru dumneavoastra.
    Daca aveti propuneri,recomandari,sesizari,reclamatii sau critici constructive,care sa duca la imbunatatirea continutului acestui site,va rugam sa ni 
    le trimiteti.Va multumim.

    Cu deosebita stima,echipa  reghin online - portalul reghinenilor

     
                                                         Centrofarm pe Facebook

      Vrei sa ajuti la derularea activitatilor si proiectelor Asociatiei filantropice "Timi&Raluca"?O poti face printr-o mica donatie in contul AFTR : RO11BRMA0999100060580570  deschis la Banca Romaneasca Reghin


                                     Sau achizitioneaza, un spatiu publicitar.Acesta va fi inserat in pagina aleasa de tine.


                             Daca doresti spatiu de publicitate aici,suna la 0758-644.761 !!!


         

     
       
                                       Daca doresti spatiu de publicitate aici,suna la 0758-644.761 !!!                                                

                                                                             

     Tag-uri : anunturi reghin,anunturi reghin online,anuturi reghin promovate,promovare anunturi,anunturi gratuite reghin,anunturi promovate reghin,anunturi actiuni reghin,anunturi afaceri reghin,anunturi animale reghin,anunturi pasari reghin,anunturi aniversari reghin,anunturi antichitati reghin,anunturi audio reghin,anunturi video reghin,anunturi reparatii tv reghin,anunturi tv reghin,anunturi foto reghin,anunturi auto reghin,anunturi moto reghin,anunturi velo reghin,anunturi piese de schimb reghin,anunturi carti reghin,anunturi reviste reghin,anunturi decese reghin,anunturi condoleante reghin,anunturi diverse reghin,anunturi imobiliare reghin,vand apartament reghin,vand casa reghin,vand garsoniera reghin,vand teren reghin,vand garaj reghin,cumpar apartament reghin,cumpar casa reghin,cumpar garsoniera reghin,cumpar teren reghin,cumpar garaj reghin,inchiriez apartament reghin,inchiriez casa reghin,inchiriez garsoniera reghin,inchiriez garaj reghin,schimb apartament casa garsoniera reghin,anunturi informatica reghin,anunturi calculatoare reghin,vand calculatoare reghin,repar calculatoare reghin,anunturi ingrijire persoane reghin,anunturi,anunturi intretinere corporala reghin,anunturi locuri de munca reghin,anunturi materiale de constructii reghin,anunturi matrimoniale reghin,anunturi medicalale reghin,anunturi meditatii reghin,anunturi mobilier reghin,anunturi pierderi reghin,anunturi gasiri reghin,anunturi prestari servicii reghin,anunturi sport reghin,anunturi turism reghin,anunturi telefoane mobile reghin,anunturi uz casnic reghin,anunturi vestimentatie reghin,vanzari auto reghin,cumparari auto reghin,inchirieri auto reghin,sugestii si reclamatii,reghin online,reghin,reghin online,portalul reghinenilor,anunturi reghin,stiri reghin,evenimente  reghin,informatii despre reghin,firme din reghin,catalog firme reghin,promovare firme reghin,municipiul reghin,communicate si informari reghin,oferte promotionale reghin,informatii utile reghin,institutii reghin,obiective turistice reghin,oportunitati de afaceri reghin,afaceri reghin,colaborari reghin,parteneriate reghin,firme pe categorii reghin,comunitate reghin,retete culinare,parteneri reghin,unitati de invatamant reghin,agricultura reghin,animale reghin,pasari reghin,alimente reghin,bauturi reghin,panificatie reghin,auto moto velo reghin,cabinete medicale reghin,cabinete stomatologice reghin,cabinete veterinare reghin,cadastru reghin,topografie reghin,carte reghin,librarii reghin,casa si gradina reghin,comert reghin,confectii textile reghin,confectii metalice reghin,constructii reghin,imobiliare reghin,consultanta reghin,electrice reghin,electrocasnice reghin,farmacii umane reghin,farmacii veterinare reghin,finante reghin,banci reghin,asigurari reghin,hoteluri reghin,pensiuni reghin,restaurant reghin,pizza reghin,imbracaminte reghin,incaltaminte reghin,industrie reghin,laboratoare reghin,it calculatoare consumabile reghin,legume reghin,fructe reghin,flori reghin,magazine alimentare reghin,magazine panificatie reghin,patisserie reghin,magazine online,materiale de constructii reghin,oportunitati interne reghin,oportunitati international reghin,paza si protectie reghin,prelucrarea lemnului reghin,mobile reghin,accesorii mobile reghin,prestari servicii reghin,reparatii auto reghin,reparatii diverse reghin,saloane de infumusetare reghin,scoli de soferi reghin,spalatorii auto reghin,sport reghin,turism reghin,taxi reghin,tamplarie pvc reghin,termopane reghin,telefoane reghin,telefonie reghin,tehnica reghin, tv reghin,cablu tv reghin,timp liber reghin,transport marfa reghin,transport personae reghin,protopopiatul orthodox reghin,biserici reghin,regional,commune reghin,localitati reghin,pentru doamne,pentru domni,mesaje de la vizitatori,sugestii reghin,reclamatii reghin,











    Home · Adauga anunt · Modifica anunt · Login · Inregistrare firma · Forum · Widget anunturi · Semnalati o neregula · Contactati echipa Anunturi AZ ·

    Index produse:   A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   X   Y   Z
    Descarca gratuit aplicatia pentru telefonul tau


    Va doriti propriile produse listate aici ? Creati-va propriul magazin virtual pe aaz.ro.

    Informatiile despre preturi, produse si servicii sunt oferite de terte parti si doar pentru informare. AAZ.ro nu garanteaza acuratetea informatiilor si nu este raspunzator pentru nici o eroare, omisiune sau intarzieri,
    nici pentru orice neintelegeri sau pierderi datorita acestor informatii. Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | Stergerea contului | Cookies | Siguranta online | ANPC | Contact



    Verified by VISA MasterCard SecureCode
    AAZ.ro © 2008