Instaleaza gratuit aplicatia pentru Android
Toate categoriile
  • Toata tara
    CAUTA
    INFO REGHIN ONLINE
    SERVICII
    Membru de 12 ani · Online acum 1 an
    0 abonati
    PAGINI


    INFO REGHIN ONL...

    ARTICOLE


    Mituri in advertising: Ce-ar fi fost daca si poate era mai bine sa


         

     
       
                                       Daca doresti spatiu de publicitate aici,suna la 0758-644.761 !!!                                                

                                                                             







    Ideal ar fi sa ne viseze oamenii noaptea in somn si a doua zi sa se trezeasca in minte fix cu produsul nostru lansat recent. In realitate insa avem nevoie de advertising si e bine sa imbratisam toate mijloacele pe care aceasta industrie ni le pune la dispozitie.


    Si spun asta ca sa atrag atentia asupra acelor mituri care au creat de multe ori probleme pentru multe afaceri care au crezut in ele si au ales sa se fereasca inainte de a incerca ceva.

    1. Advertising-ul e bun numai pentru unele afaceri. Nimic mai gresit. Publicitatea functioneaza pentru orice companie si afacere. Desigur, asta implica schimbari de la o afacere la alta, dar tocmai aceasta este functia unei agentii care a inteles bine ce vrei. De cealalta parte, este si in responsabilitatea clientului sa stie ce vrea si sa transmita clar obiectivele.

    2. De publicitate e nevoie doar cand afacerea merge mai putin bine. Daca ne lasam afacerea pana in punctul in care credem ca o vom resuscita prin reclame, gresim. Piata e deja saturata, trebuie sa fim constant vizibili si in contact cu clientii. In acelasi timp, vom reusi sa atragem noi potentiali cumparatori.

    3. Efectul reclamelor poate sa dureze zeci de ani. Produsele sunt, in realitate, cele care perpetueaza anumite impresii sau amintiri, indiferent daca vorbim despre o impresie negativa sau una pozitiva. Un produs bun isi va demonstra calitatea in timp, iar un client cu adevarat multumit va reveni si va face si promovare in mod gratuit.

    4. Publicitatea costa prea mult. Costa pentru ca este o industrie care are nevoie de bani, ca orice alt domeniu. Iar cand ne gandim dinainte la cat ne va costa o campanie inainte sa ne gandim la ce ne poate aduce in termeni de crestere a vanzarilor sau dezvoltare a brandului pe termen lung, inseamna ca suntem de acord cu mitul de mai sus.

    E bine sa testam si sa fim deschisi la nou. Sa avem planuri bine puse la punct, bugete organizate temeinic si strategii care sa functioneze. Pentru o reusita pe termen lung va trebui mereu sa actionam eficient pe termen scurt.