Instaleaza gratuit aplicatia pentru Android
SANATATE & FRUMUSETE
  • Toata tara
    CAUTA

    LIDA DAIDAI HUA INSULA TINERETII SUPER SLIM

    1 EUR
    MesajFavorite
    Alerta pret


    Adaugat la data de 11 Mar 2009 23:53 - ID: 23569  
    DESCRIERE
    Ceai verde
      Majoritatea ceaiurilor verzi sunt oprite din procesul de fermentatie prin metode termice. Ceaiul preparat din frunze nefermentate are o usoara nuanta verde-galbuie, aroma blanda si gust natural. Uneori gustul ceaiului poate fi parfumat cu petale de iasomie.
      Un studiu chinez publicat recent in Arhivele Medicinii Interne a aratat o reducere de 46% pana la 65% in riscul pentru hipertensiune la consumatorii obisnuiti de ceai verde si amestecat, comparativ cu consumatorii ocazionali de ceai.
      Ceaiul verde regularizeaza nivelul colesterolului, al zaharului din sange, poate scade presiunea arteriala, incetini procesul de imbatranire si .. poate ajuta in curele de slabire. De altfel, majoritatea remediilor orientale clasice din plante pentru scaderea in greutate contin 50% ceai verde.
      - Noi dovezi vin sa sprijine efectele privind curele de slabire. Cercetatorii Universitatiii din Geneva, Elvetia au constatat ca persoanele carora li s-a administrat o combinatie de cafeina si extract de ceai verde au consumat (ars) mai multe calorii decat cei carora li s-a administrat cafeina si o substanta placebo.
      B) Ceaiul verde are proprietati benefice pentru minte si trup Chinezii au vazut in el un remediu natural si il numeau "elixir al vietii", aparand mentionat in documente inca din secolul III inainte de Christos. Era recomandat pentru a creste nivelul de concentrare si atentia si pentru a combate starile depresive. Este bautura ideala a omului contemporan, lovit din plin de mal de siecle si spleen baudelairian.
      C) Polifenolii (carora in intimitate li se mai spune si flavonoizi) previn sau incetinesc radicalii liberi, oxidantii care provoaca imbatranirea si avarierea celulelor. Reduc de asemenea absorbtia grasimilor in sange, ducand la scaderea greutatii.
      D) Ceaiului verde i se recunosc calitatile antioxidante si s-a descoperit ca polifenolii pe care ii contine sunt de 20 de ori mai puternici decat vitamina E. Ceaiul contribuie la buna functionare a sistemului digestiv, lucreaza impotriva afectiunilor cancerigene, scade nivelul colesterolului si contribuie la mentinerea unei stari generale de sanatate.
      E) Reduce tensiunea arteriala.Ceaiul verde reprima angiotensina II care conduce la cresterea tensiunii arteriale. Polifenolii din ceaiul verde precum si polizaharidele au efect de reducere a nivelului zaharului din singe. Multe studii arata ca ceaiul verde are efecte in prevenirea si tratarea cancerului. Concentratiile mari de polifenoli si favonoizi din extractul de ceai verde boosteaza sistemul imunitar.
      Antioxidantii prezenti in extrasul de ceai verde au efect de micsorare a colesterolului din singe.
      F) Ceaiul verde poate bloca problemele cerebrale care apar odata cu apneea de somn (întreruperea temporara a respiratiei în timpul somnului). O persoana care are probleme cu somnul are afectate zonele responsabile de memorie si de învatat din creier. Se pare ca polifenolii din ceaiul verde ajuta la protejarea celor doua zone, sustin oamenii de stiinta.
      G) EGCG este un foarte puternic antioxidant: pe langa faptul ca inhiba cresterea celulelor canceroase, le omoara pe acestea fara a afecta tesutul sanatos. Cum spuneam, este efectiv in scaderea colesterolului "rau", LDL, si inhiba formarea anormala a cheagurilor de sange. Astfel, ceaiul verde este important la impiedicarea formarii micilor cheaguri de sange care cauzeaza atacul de cord sau comotia cerebrala.
      H) Limiteaza coagularea anormala a sangelui, care sta la baza aparitiei trombozelor. Va reamintesc ca accidentul vascular cerebral si infarctul miocardic recunosc drept cauza formarea trombilor care obtureaza una sau mai multe artere.
      - Reduce valorile tensionale mari – prin reducerea nivelului de angiotensina II, o substanta care produce vasoconstrictie.
      - Reduce glicemia si, in acest fel, riscul de diabet zaharat. Polifenolii si polizaharidele din ceai verde au acest rol.
      - Protejeaza ficatul impotriva substantelor toxice (alcool, substante chimice)
      - Mentine sanatoasa cavitatea bucala – inhiba formarea tartrului si distruge bacteriile orale
      - Stimuleaza functiile sistemului imun si distruge radicalii liberi care participa la procesul de imbatranire
      - Are proprietati antibacteriene si antivirale – studii recente au aratat ca ceaiul verde poate preveni instalarea gripei si a diareelor infectioase
      - Blocheaza reactiile alergice
      - Ajuta la refacerea echilibrului hidroelectrolitic dupa deshidratari
      - Stimuleaza metabolismul – ceea ce inseamna ca veti arde mai multe calorii
      I) Beneficiile ceaiului pentru sanatate sunt datorate in mare parte continutului sau ridicat de antioxidanti. Ceaiul verde este cea mai buna sursa alimentara a unui grup numit catechini. In tuburile pentru teste, catechinii sunt mai puternici decat vitaminele C si E in oprirea pagubelor oxidative asupra celulelor si pare sa aiba si alte proprietati de lupta impotriva bolilor
      1.2. EXPERIMENTE BRITANICE DOVEDITE
      A) Cercetatorii britanici au efectuat experimente pe cobai. Ei au constatat ca la testele de memorie, cobaii care au baut ceai verde au luat un punctaj mai mare decât cei care au baut apa simpla. Cobaii veneau dupa o perioada în care le-au fost induse probleme de somn. Cobaii care consumasera ceai verde au reusit sa faca drumul înapoi într-un labirint si chiar sa îndeplineasca sarcini mai complexe. În paralel, cobaii care au baut apa erau dezorientati, fara vlaga si o stare psihica foarte proasta. Cercetatorii spun ca este necesar ca o persoana care sufera de apnee de somn sa consume ceai verde. Pâna la vindecarea afectiunii, consumul de ceai verde poate atenua efectele nocive ale lipsei de somn.
      B) Orientul stie despre binefacerile ceaiului verde (Camellia sinensis) de mai bine de 4000 de ani, folosindu-l pentru tratamentul a nenumarate afectiuni, de la durerea de cap la depresie.
      C) Cercetari recente facute in Asia dar si in Occident, aduc dovezi certe potrivit carora consumul ceaiului verde este asociat cu binefaceri nepretuite pentru sanatate. De exemplu, in 1994 publicatia Institutului National de studiu al Cancerului din Statele Unite constata un risc redus cu 60% al cancerului esofagian la persoanele, barbati si femei, care consuma ceai verde. In plus s-a constatat ca elementele componenete ale acestuia inhiba dezvoltarea celulelor canceroase.
      D) Un studiu chinez publicat recent in Arhivele Medicinii Interne a aratat o reducere de 46% pana la 65% in riscul pentru hipertensiune la consumatorii obisnuiti de ceai verde si amestecat, comparativ cu consumatorii ocazionali de ceai.
      In prezent, ceaiul verde se mai cultiva in Brazilia, Argentina si, in principal, in zonele tropicale si subecuatoriale. In Europa, ceaiul verde a fost prima data consumat in Anglia, in anul 1665. In 1858, se importau in Marea Britanie 34 milioane kg de frunze uscate.
      Majoritatea ceaiurilor verzi sunt oprite din procesul de fermentatie prin metode termice. Ceaiul preparat din frunze nefermentate are o usoara nuanta verde-galbuie, aroma blanda si gust natural. Uneori gustul ceaiului poate fi parfumat cu petale de iasomie.
      Un studiu chinez publicat recent in Arhivele Medicinii Interne a aratat o reducere de 46% pana la 65% in riscul pentru hipertensiune la consumatorii obisnuiti de ceai verde si amestecat, comparativ cu consumatorii ocazionali de ceai.
      2. ISTORIA CAFELEI
      Istoria si beneficiile cafelei este la fel de bogata ca insasi cafeaua, datand de mai mult de 1000 de ani.In Occident, istoria cafelei incepe acum trei secole, dar in Orientul Mijlociu ea este consumata de toate paturile sociale inca din vechime.
      Prima referinta la cafea, din surse inregistrate, dateaza din secolul al IX-lea, dar cu multe secole inainte, existau multe legende arabe despre bautura misterioasa si amara cu puteri stimulatoare.
      
      4.2. NEINDICAT – REACTII ADVERSE
      Evitati consumul excesiv de remedii din fructe de paducel daca aveti regurgitari, hiperaciditate sau constipatie; reactiile secundare sunt foarte rare si apar doar la extracte concentrate..
      Acest arbust a fost creat de Dumnezeu pentru a fi de ajutor cardiacilor.


    IMAGINI


    MESAJ


    COMENTARII SI RECENZII
    11 Mar 2009  ·  Valabilit. 10 Mar 2014  ·  Afisari : 79  ·  Modificati anuntul  · Semnalati o neregula     




    DISTRIBUITORI
    Membru de 17 ani · Online acum 1 an
    0 abonati


    Home · Adauga anunt · Modifica anunt · Login · Inregistrare firma · Forum · Widget anunturi · Semnalati o neregula · Contactati echipa Anunturi AZ ·

    Index produse:   A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   X   Y   Z
    Descarca gratuit aplicatia pentru telefonul tau


    Va doriti propriile produse listate aici ? Creati-va propriul magazin virtual pe aaz.ro.

    Informatiile despre preturi, produse si servicii sunt oferite de terte parti si doar pentru informare. AAZ.ro nu garanteaza acuratetea informatiilor si nu este raspunzator pentru nici o eroare, omisiune sau intarzieri,
    nici pentru orice neintelegeri sau pierderi datorita acestor informatii. Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | Stergerea contului | Cookies | Siguranta online | ANPC | Contact



    Verified by VISA MasterCard SecureCode
    AAZ.ro © 2008