DESCRIERE
PSIHOSELECT asist un Call Center în procesul de recrutare _i seleccie pentru pozicia de DIRECTOR CALL CENTER.
Locatia: Arad, Baia Mare, Sibiu, Târgu Mure_
Atribucii: Demararea proiectului de deschidere a noului call center; Recrutarea _i instruirea noilor angajaci; Gestionarea activitcii call center-ului; Asigurarea realizrii targetelor stabilite; Comunicarea cu angajacii _i colaboratorii/ partenerii companiei.
Cerince: Limba italian – nivel avansat; Minim 3 ani experienc în call center pe pozicia de Director Call Center sau pe post de Supervizor/ Team leader – coordonare minim 20 de persoane; Studii superioare; Cuno_tince operare PC - MS Office; Cuno_tincele de operare a programelor specifice pentru call center constituie un avantaj; Permis de conducere categoria B constituie un avantaj.
Persoana de contact
Cristiana Blaga
Human Resources Specialist
Mobile: 004-0753 300 328
Email: *****
*****
Silver Business Center - 3rd Floor
No.48 Dorobantilor Street
400117, Cluj Napoca
Romania
24 Mai 2013 · Valabilit. 23 Mai 2018 · Afisari :