Instaleaza gratuit aplicatia pentru Android
CONSULTANTA
  • Toata tara
    CAUTA

    Norme procedurale interne achizitii publice


    2500 RON
    MesajFavorite
    Alerta pret

    cu precomanda

    Adaugat la data de 14 Mar 2024 18:12 - ID: 581749  
    DESCRIERE
    Intreprinderea Individuala Novacescu Laurentiu Bogdan vine in intampinarea dvs cu cele mai complete NORME PROCEDURALE INTERNE PRIVIND ACHIZITIILE PUBLICE in concordanta cu noile modificari legislative.
      Acest propus se poate gasi si in Catalogul Electronic de produse/servicii/lucrari din SEAP.
      
      Pretul (negociabil) se stabileste in functie de necesitatea autoritatii contractante, produsul putand fi adaptat corespunzator acelei necesitati.
      
      Reducere 25% daca se achizitioneaza sistemul SISAP = Sistemul Informatic de Standardizare a Achizitiilor Publice (pentru autoritati contractante).
      
      Care este continutul Normelor oferite?
      1. Model pentru declaratia obligatorie pe care reprezentantul legal al autoritatii contractante trebuie sa o completeze conform dispozitiilor art. 33, indice 1, alin. (4) din OUG nr. 34/2006 si trebuie postata in SEAP.
      2. Model pentru declaratia obligatorie pe care fiecare ofertant trebuie sa o completeze conform dispozitiilor art. 69, indice 1 si art. 69, indice 2, alin. (2) din OUG nr. 34/2006 si trebuie postata in SEAP.
      3. Model pentru Procesul verbal de deschidere a ofertelor, conform dispozitiilor ANRMAP, adaptat pentru cele 2 tipuri de proceduri de atribuire ONLINE si OFFLINE.
      4. Un numar de 45 de Modele de formulare care se pot adapta de catre utilizator pentru a fi transmise ofertantilor in vederea completarii in cadrul procedurii de atribuire.
      5. Un numar de 22 de Anexe care se pot adapta foarte usor la necesitatile autoritatii contractante, dintre care amintim:
      - model comunicare rezultat preselectie;
      - model comunicare rezultat procedura de atribuire pentru necastigator si pentru castigator;
      - model comunicare oferta respinsa;
      - model document constatator pe care trebuie sa-l primeasca fiecare ofertant la finalizarea contractului de achizitie publica;
      - model de declaratie de disponibilitate a membrilor comisiei de evaluare a ofertelor;
      - model de declaratie de confidentialitate si impartialitate actualizata conform noilor dispozitii legale aduse prin HG nr. 183/2013 valabile de la 19 aprilie 2013;
      - model de solicitare de clarificari catre ofertant.
      6. Norme procedurale privind ACHIZITIA PUBLICA DIRECTA  in special criterii de selectare a ofertantilor.
      
      Se ofera termen de garantie 10 zile lucratoare de la data semnarii procesului verbal de predare-primire a produsului. In acest termen de garantie se pot efectua modificari solicitate de catre autoritatea contractanta.
      
      Termen de livrare 2 zile lucratoare de la data incasarii contravalorii produsului.
      
      Conditii de livrare: produsul se transmite in format electronic (fisiere cu extensia PDF, DOCX) la adresa/adresele de E-mail comunicate de catre autoritatea contractanta via WeTransfer.
      
      Factura se transmite odata cu produsul in aceleasi conditii.
      
      Cuprinsul lucrarii este urmatorul:
      
      CAPITOLUL I Sistemul achizitiilor publice_ 4
      CAPITOLUL II Principii in achizitii publice_ 6
      CAPITOLULU III Domeniul de aplicare_ 8
      CAPITOLUL IV Procesul de achizitie publica_ 10
      ETAPA 1 Programul anual al achizitiilor publice_ 12
      1.1. Identificarea necesitatilor 12
      1.2. Estimarea valorii contractului de achizitie publica_ 12
      A. Estimarea valorii contractului de furnizare_ 13
      B. Estimarea valorii contractului de servicii 14
      C. Estimarea valorii contractului de lucrari 16
      D. Estimarea valorii in cazul organizarii unui concurs de solutii 16
      E. Estimarea valorii in cazul incheierii unui acord-cadru_ 17
      F. Estimarea valorii in cazul in care se utilizeaza un sistem de achizitie dinamic_ 17
      1.3. Punerea in corespondenta cu CPV_ 17
      1.4. Ierarhizare_ 17
      1.5. Alegerea procedurii 18
      1.5.1. Proceduri de atribuire_ 19
      Licitatia deschisa_ 19
      Licitatia restransa_ 19
      Dialogul competitiv_ 19
      Negocierea_ 19
      Cererea de oferte_ 21
      Concursul de solutii 21
      1.5.2. Cumpararea directa_ 22
      1.5.3. Modalitati speciale de atribuire a contractelor de achizitie publica_ 22
      Acordul-cadru_ 22
      Sistemul de achizitie dinamic_ 22
      Lictatia electronica_ 23
      1.6. Identificarea fondurilor 24
      1.7. Calendarul procedurii de atribuire_ 24
      1.8. Definitivarea si aprobarea Programul anual al achizitiilor publice_ 24
      1.9. Elaborarea si transmiterea anuntului de intentie, daca este cazul 25
      ETAPA 2 Documentatia de atribuire_ 26
      2.1. Elaborarea caietului de sarcini sau a documentatiei descriptive_ 26
      2.2. Stabilirea clauzelor contractuale_ 28
      2.3. Stabilirea cerintelor minime de calificare si, daca este cazul, a criteriilor de selectare_ 30
      Cerinte privind situatia personala a operatorului economic_ 31
      Cerinte privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale_ 32
      Cerinte privind situatia economica si financiara_ 32
      Capacitatea tehnica si/sau profesionala_ 32
      Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii 34
      Cerinte privind prezentarea de standarde de protectie a mediului 34
      2.4. Stabilirea criteriului de atribuire a contractului de achizitie publica_ 34
      2.5. Stabilirea formularelor si modelelor 36
      2.6. Stabilirea garantiilor 37
      Garantia de participare_ 37
      Garantia de buna executie_ 39
      2.7. Anunt catre Ministerul Finantelor Publice privind verificarea procedurala_ 40
      2.8. Definitivarea documentatiei de atribuire_ 40
      2.9. Publicarea in SEAP a documentatiei de atribuire, acceptarea si validarea acesteia de catre ANRMAP_ 41
      ETAPA 3 Chemarea la competitie_ 42
      3.1. Publicarea anuntului/invitatiei de participare_ 42
      3.2. Punerea la dispozitie a documentatiei de atribuire_ 43
      3.3. Raspunsul la solicitarile de clarificari 43
      3.4. Reguli de comunicare si transmitere a datelor 44
      3.5. Reguli de participare si de evitare a conflictului de interese_ 44
      3.6. Oferta. Oferte alternative_ 46
      ETAPA 4 Derularea procedurii de atribuire a contractelor de achizitie publica_ 48
      4.1. Primirea cadidaturilor si selectarea/preselectarea candidatilor, daca este cazul 48
      4.2. Derularea rundelor de discutii, daca este cazul 49
      4.3. Termene minime pentru elaborarea ofertelor 49
      Licitatie deschisa_ 49
      Licitatia restransa_ 50
      Dialogul competitiv_ 51
      Negocierea_ 51
      Cererea de oferte_ 51
      Concursul de solutii 51
      4.4. Primirea ofertelor 51
      4.5. Deschiderea ofertelor  transmiterea procesului verbal de deschidere_ 51
      4.6. Modul de lucru al comisiei de evaluare_ 52
      4.7. Examinarea si evaluarea ofertelor 53
      4.8. Stabilirea ofertei castigatoare_ 55
      4.9. Anularea procedurii de achizitie publica, daca este cazul 56
      4.10. Elaborarea raportului privind procedura de atribuire_ 56
      4.11. Aplicarea procedurilor de atribuire_ 56
      4.12. Aplicarea achizitiei directe_ 56
      ETAPA 5 Atribuirea contractului de achizitie publica sau incheierea acordului-cadru_ 57
      5.1. Notificarea rezultatului 57
      5.2. Perioada de asteptare_ 57
      5.3. Solutionarea contestatiilor 58
      5.4. Semnarea contractului sau incheierea acordului-cadru_ 59
      5.5. Transmiterea spre publicare a anuntului de atribuire_ 59
      ETAPA 6 Definitivarea dosarului de achizitie publica_ 60
      ETAPA 7 Derularea contractului/acordului-cadru_ 61
      7.1. Constituirea garantiei de buna executie, daca este cazul 61
      7.2. Indeplinirea obligatiilor asumate prin contract 62
      ETAPA 8 Finalizarea contractului 63
      8.1. Receptia finala_ 63
      8.2. Eliberarea garantiei de buna executie_ 64
      8.3. Eliberarea documentului constatator 65
      ETAPA 9 Analiza procesului 66


    IMAGINI


    LOCALIZARE PE HARTA

    MESAJ


    COMENTARII SI RECENZII
    14 Mar 2024  ·  Valabilit. 10 Sept 2024  ·  Afisari : 306  ·  Modificati anuntul  · Semnalati o neregula     




    SERVICII
    Membru de 12 ani · Online acum 39 zile
    12 abonati


    Home · Adauga anunt · Modifica anunt · Login · Inregistrare firma · Forum · Widget anunturi · Semnalati o neregula · Contactati echipa Anunturi AZ ·

    Index produse:   A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   X   Y   Z
    Descarca gratuit aplicatia pentru telefonul tau


    Va doriti propriile produse listate aici ? Creati-va propriul magazin virtual pe aaz.ro.

    Informatiile despre preturi, produse si servicii sunt oferite de terte parti si doar pentru informare. AAZ.ro nu garanteaza acuratetea informatiilor si nu este raspunzator pentru nici o eroare, omisiune sau intarzieri,
    nici pentru orice neintelegeri sau pierderi datorita acestor informatii. Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | Stergerea contului | Cookies | Siguranta online | ANPC | Contact



    Verified by VISA MasterCard SecureCode
    AAZ.ro © 2008