DESCRIERE
Cerinţe:
• Cunoasterea limbii italiene la un nivel mediu
• Experienta de munca in domeniul asistentei telefonice clienti si a activitatii administrative / back office - constituie avantaj
• Aptitudini de comunicare eficienta
• Adaptare la un climat organizațional dinamic
• Cunostinte de operare calculator (pachet Office)
• Orientare catre client
Responsabilităţi:
• Efectueaza operatiuni de verificare a datelor din sistem si baza de date existenta (numere de telefon, adrese etc.)
• Furnizeaza servicii de asistenta telefonica clientilor, activitate ce prevede gestionarea apelurilor si a cererilor primite de la clienti
• Transmite fax-uri, sms-uri, scrisori de solicitare clientilor
• Redirectioneaza apelurile primite catre alte departamente competente, in caz de necesitate
Beneficii:
• Orar in ture, în intervalul orar 9:00 - 21:30, de luni până vineri (Full Time sau Part Time)
• Training-uri (initiale si periodice)
• Pachet salarial motivant (salariu fix + bonusuri atractive)
• Tichete de Masa
• Creșterea salariului pe baza vechimii în companie și pe baza dezvoltării profesionale
• Alte beneficii (Asigurare medicală privată)
• Team building
• Cursuri de formare și dezvoltare personală
27 Sept 2018 · Valabilit. 27 Oct 2018 · Afisari :