Instaleaza gratuit aplicatia pentru Android
Toate categoriile
  • Toata tara
    CAUTA
    SERVICII
    Membru de 12 ani · Online acum 1 an
    0 abonati


    Anunturi Reghin...

    Acţiuni / Afaceri


    SCNet

                       Înregistrati-vă acum!



                     Reteaua cumpărătorilor

    În ce privește scopul comunitătii cumpărătorilor, se impune să convenim la o idee de bază:

    • Noi, toți, ca și consumatori, cumpărăm zilnic alimente, îmbrăcăminte, combustibil, automobile, mobilă, produse electronice, case, etc. Toate acestea am dori să le obtinem cât mai ieftin!

    • Tot ceea ce cumpărăm, le achizitionăm de la comercianti, care, și ei, își au propria lor dilemă: ce mărfuri mai ieftine să achizitioneze, care să poată fi vândute mai scump, tinand totuși pasul cu concurenta de pe piată. Încasările lor trebuie să fie mai mari decât cheltuielile pentru a-si mentine afacerea. Comerciantului cu rulaj mai mare i se vor oferi reduceri mai mari, acesta conducându-ne la primul principiu al economiei, importantă din privinta afacerii noastre: cu cât mai mare este numărul Clientilor permanenti, cu atât mai mare este reducerea!

    • Cum ajung comerciantii să-i găsească pe cumpărători, acestia să afle de ei? Bineînțeles prin publicitate: în ziare, radio, TV, recomandări personale, din târguri sau panouri publicitare. Dar toate acestea se fac pe cheltuiala comerciantului!

    Am ajuns astfel la ingenioasa idee: reteaua cumpărătorilor. Să presupunem că sunt 1000 de cumpărători înregistrati; noi luăm legătura cu patronul unui magazin căruia îi cerem să facă o reducere de 5 % din produsele firmei sale. Care va fi interesul patronului? Din adaosul de 20-30%, acestuia îi rămâne aprox.15% dacă se scad și celelalte cheltuieli. Dar de cele mai multe ori nici acest 15% nu reprezintă un profit net, pentru că poate chiar jumate din acesta va fi cheltuit pentru publicitate.

    Principiile economiei spun: cu cât sunt mai multi cumpărători, cu atât reducerile sunt mai mari. Ce ar fi dacă comerciantul nostru ar primi 10 000 de membri ai retelei noastre de cumpărători? Sau 100 000 de membri? Mai mult ca sigur că ne-ar oferi 10% reducere sau chiar mai mult! Bineînțeles nu în toate domeniile comertului sunt identice cheltuielile, astfel nici reducerile nu vor fi identice. Exemplu: reduceri mai putine la carburanti, la transport în comun deoarece adaosurile în aceste domenii sunt mai mici. Este greu de închipuit să primim reduceri mari în acele domenii pe care suntem obligati să le folosim, atunci când comerciantul lucrează fără concurentă.

    Aceste societăti au foarte multi clienti. Sunt firme care se adună în complexuri comerciale. Dacă în aceste complexuri comerciale, malluri, lanturi de magazine reusim să ne vindem ideile, atunci reusim să ne extindem reteaua de cumpărători si în locuri unde ne desfăsurăm cumpărăturile zilnice.


    Marketingul de retea

    Cu câtva timp în urmă, mai multi inteprinzatori au studiat în ce fel s-ar putea elabora o retea marketing bazată exclusiv pe cumpărare. Să vedem ce este necesar pentru aceasta!

    • Există multi oameni care au nevoie de venituri suplimentare dar fiecare din ei au aceiasi problemă: de unde și cum să obtină aceste venituri. Dacă studiem factorul de risc al unei societăti private atunci se pune întrebarea dacă merită sau poate fi aceasta administrată economic, poate genera profit? Oamenilor le place să beneficieze de timp liber, spre a-l folosi în familie, pentru sport, artă, hobby etc.

    • Pe de altă parte stim, că economia îsi are limitele ei, de aceea necesită multă întelepciune, ca să scoată pe piată produse ce pot fi vândute. Numărul întreprinderilor este imens, astfel trebuie valorificate pe piată o sumedenie de produse. Valorificarea se poate face în mai multe moduri: cel clasic de piată – prin comertul en gros și en detail; cel modern: din catalog, teleshopping sau vânzare directă etc. În comercializarea produselor marketingul online este – din mai multe puncte de vedere – un mod de valorificare unic și specific.

    Să vedem cum funcționează marketingul de retea comparativ cu un magazin privat, aflat în apropierea oricăruia dintre noi.

    Comerciantul privat cumpără pâinea cu 2 lei/buc și o vinde cu 3 lei buc. Diferența dintre ele este adaosul acestuia. Dar nu înseamnă că a si câstigat 1 Leu. El mai are cheltuieli care pot fi scăzute dacă comandă cantităti mai mari de pâine. În marketingul de retea devii comerciant dacă achizitionezi produsul pentru firmă pentru x lei și îl vinzi cu x+1 leu. După achizitionarea produsului iti vizitezi prietenul/ colegul dar în prealabil îi trimiti un e-mail, ca să economisesti transportul, astfel vei vedea că volumul cheltuielilor nu va depăsi cel al încasărilor.

    Dacă comerciantul privat se decide să-și dezvolte afacerea, să deschidă si alte puncte de lucru, astfel vânzările sale vor crește, si furnizorul de pâine s-ar putea să-i ofere o altă reducere , comercializând pâinea cu 1 leu 80 bani. Dar comerciantul mentine pretul de 3 lei, este multumit de adaos. Este logic, nu-i asa?

    Dacă comerciantul privat ar fi capabil să-și organizeze reteaua de vanzări, folosindu-se de adaosul de mai sus de x lei, astfel încât să-si mărească volumul de vânzări de pâine, ar putea obtine de la furnizor (brutărie) o altă reducere de y lei. Astfel comerciantul privat ar beneficia de venit din două nivele.

    Din exemplul de mai sus se poate întelege marketingul de retea, și chiar în comertul clasic se obtin uneori venituri din 2-3 nivele, dar nici pe departe nu se apropie de veniturile retelei de cumpărători, unde des vin veniturile din 100 sau 1000 de nivele.


    .…egal 4!!

    Ne rămân 2 și mai adăugați 2. Shopping Center Network și partenerii de produse pe de o parte, dar cine este de partea cealaltă? Nimeni altcineva decât o familie din România compusă din 4 persoane care câstigă lunar lei (venitul net în 2009 a fost de lei/persoană/lună conform . Acest venit este cheltuit în întregime, nu ajunge pentru traiul de zi cu zi. Sunt familii care cheltuiesc mult mai putin, altii cheltuiesc mai mult. Dar 5% din această sumă inmultită cu numărul familiilor din tară este o valoare imensă. Această reducere este împărtita conform ecestei idei geniale în modul cel mai corect în aceasta retea de cumpărători.

    In reteaua Shopping Center Network, făcându-vă cumpărăturile chiar câstigati bani. Cheltuind în mod obisnuit obtineti venit. Pe măsură ce veti obtine venituri mai mari, veti cheltui mai mult deoarece cheltuielile sunt generatoare de venituri și încasările vor creste. Bineînteles aceasta nu tinde spre infinit dar oricum este pozitiv din toate punctele de vedere.

    Intr-un marketing de retea, pentru pornire nu este nevoie de capital de pornire ci mai degrabă de cunoasterea modului de construire a sistemului de retea. Nu contează apartenenta la o anumită grupare etnică, la o anumită religie, nu are importantă vârsta sau starea materială.

    Este esential doar faptul că pentru obtinerea unor venituri mari este nevoie de alocarea unei parti mai mari din timpul liber. Dacă există vointă și dorintă, doar personalitatea trebuie dezvoltată, prin învătare, pentru a avea un succes garantat.

    Toate acestea sunt importante pentru a fi învingător si nu un vesnic sceptic învins.

                                                     

    Pasul 1. Înregistrati-vă acum!

    Pe această pagină înregistrarea este gratuită. Nu aveti nevoie decât de o adresă de e-mail validă, de date personale, de identificatorul Shopping Center Network al persoanei care vă recomandă si de un număr exact de telefon mobil (în formatul cerut).

     

    Pasul 2. Vă rugăm, studiati 
    continutul paginii!

     

    Sistemul/reteaua noastră nu este prea complicată, dar nici prea trivială. Dacă vă dați seama de esenta afacerii, atunci o veti face mult mai rapid! Iar acest lucru este scopul primordial pentru cei mai multi oameni, deoarece nu avem la dispozitie o perioadă nelimitată de timp.

    Recomand următoarele puncte din meniu în atentia Dvs. [Cum puteti castiga?]

     

    Pasul 3. Adunati-vă oamenii

    Înregistrati în fiecare zi cel putin două cunostine de-ale Dvs. Nu este prea greu, deoarece știm că înregistrarea este gratuită. Încercați să-i explicati esenta afacerii! Veti reusi, dacă răspunsul va fi: bine, este o afacere genială, vreau să încep imediat! Într-o lună veti putea înregistra 50 de rude apropiate. Asta e ce se cheamă un start perfect!

    Pasul 4. Copiati-vă!

     

    Învătati-i pe prieteni și rude să facă acelasi lucru, ce faceti Dvs. Arătati-le un exemplu, ajutati-i să învete, pentru că dacă Dvs. porniti cu dreptul, munca investită se va compensa ulterior de mai multe ori.
    Un exemplu foarte simplu. Să presupunem că Dvs. veți arăta afacerea Shopping Center Network doar la 5 persoane, iar acestia la rândul lor la alte 5 persoane, si asa mai departe, câti vor fi doar la cele 4 nivele ale Dvs? Vor fi 5 la nivelul intai, 25 la nivelul secund (5X5), 125 la nivelul al treilea (25X5), 625 la nivelul al patrulea (125X5). Dacă îi adunăm, atunci vor fi 780 de persoane la primele patru nivele ale Dvs. (5+25+125+625). Dacă ei vor cheltui doar 200 de lei pe lună, atunci Dvs. veți câstiga doar la prima noastră plată – la cele de 0,5% – nu mai puțin de 780 de lei în fiecare lună (0,5% a 200 lei este 1 leu, iar 1 leu X 780 = 780 lei).

    Acum să vedem un exemplu mai avansat! Dacă Dvs. veti arăta afacerea Shopping Center Network doar la 1 sau 2 persoane pe zi, atunci repejor veti avea 30 de persoane. Putem presupune că cel puțin 5 din acesti oameni vor face la fel? Da, se poate calcula astfel. Mai ales dacă îi ajutati și îi îndrumati. Să presupunem că ceilalti, care nu au entuziasmul Dvs. vor recruta doar 5 cunosctți. Să vedem acest raport, dacă doar atatea persoane vor recunoaste măretia acestei afaceri! Deci dacă veti promova cu entuziasm și stăruintă această afacere, atunci veti putea ajunge la următoarele rezultate. Vor fi 30 de persoane la nivelul întâi, dintre care 5 persoane vor face la fel ca și Dvs., deci la nivelul secund vor fi 275 ((5X30) + (25X5)). Dacă urmărim aceleasi proportii în continuare, atunci în grupul Dvs. cele patru nivele vor însuma 15430 de clienti permanenti. Dacă rămânem la aceiasi sumă cheltuită lunar, atunci venitul Dvs. lunar va fi de 15430 lei. Și ce va fi dacă un client permanent va cheltui mai mult de 200 de lei? Iar această plată este doar una – cea de 0,5% – din planul complet de compensatii. Nu voi face deductii matematice complexe pentru Dvs. , dar dacă vtți dori să vă ocupati serios cu Shopping Center Network, atunci oricum veti aloca timpul necesar pentru a face câteva calcule.

     

    Pasul 5. Faceți bani din cumpărăturile Dvs.!

     

    Nu uitați că acest sistem genial face posibil ca oricine să-si facă cumpărăturile mai ieftin, si sistemul în sine a dovedit deja că în Ungaria este capabil să atragă Partenerii de produse.

    Pasul 6. Studiati si invãtati Afacerea SCnet!

     

    Vizionati prezentarea Afacerii SCnet pentru a sti sa povestiti si altora despre ea. Participati si la Conferintele Web zilnice care va ajuta in dezvoltarea afacerii.

    Prezentarea Afacerii SCnet - Modulul 1
    Instructiuni: Aveti posibilitatea să opriti/porniti prezentarea oricand doriti cu click direct pe prezentare. 

    Pentru informatii despre Conferintele Web zilnice, accesati meniul Conferințã WEB
    Home · Adauga anunt · Modifica anunt · Login · Inregistrare firma · Forum · Widget anunturi · Semnalati o neregula · Contactati echipa Anunturi AZ ·

    Index produse:   A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   X   Y   Z
    Descarca gratuit aplicatia pentru telefonul tau


    Va doriti propriile produse listate aici ? Creati-va propriul magazin virtual pe aaz.ro.

    Informatiile despre preturi, produse si servicii sunt oferite de terte parti si doar pentru informare. AAZ.ro nu garanteaza acuratetea informatiilor si nu este raspunzator pentru nici o eroare, omisiune sau intarzieri,
    nici pentru orice neintelegeri sau pierderi datorita acestor informatii. Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | Stergerea contului | Cookies | Siguranta online | ANPC | Contact



    Verified by VISA MasterCard SecureCode
    AAZ.ro © 2008