Instaleaza gratuit aplicatia pentru Android
Toate categoriile
  • Toata tara
    CAUTA

    HSEQ CONSULTING

    Cursuri Online


    Cursuri Online

     Parcurgerea modulelor doar prin metoda online permite obţinerea unui  Atestat din partea S.C HSEQ CONSULTING S.R.L.

    Pentru obţinerea Certificatului de Absolvire se parcurge şi un program suplimentar de pregătire faţă-în-faţă.

    Detaliile desfăşurării programelor suplimentare de pregătire faţă-în-faţă sunt comunicate din timp în scris.

     

    Cursurile se desfăşoară la Centrul de Pregătire al S.C. HSEQ Consulting, Ploieşti str. Nicolae Iorga nr.5. În funcţie de numărul de participanţi poate avea loc şi în alte localităţi.

     

     

    MANAGEMENT – ACQUIS COMUNITAR                                             

    Adresabilitate:

    Persoanele care doresc să cunoască şi să înţeleagă sistemul legislativ şi instituţiile Uniunii Europene.

    Condiţii de înscriere:
    Minim studii medii (diploma de bacalaureat)

    Programa:

    1.   Uniunea Europeană.Istoric. Membrii Uniuni Europene.

    1. Instituţiile si Organismele Uniunii Europene
    2. Ordinea juridică a Comunităţilor Europene ţi procedura de adoptare a actelor    normative comunitare.
    3. Acquis-ul comunitar . Principii de bază ale dreptului comunitar dezvoltate prin jurisprudenţa CEJ.
    4. Instituţiile UE şi actele lor juridice
    5. Obiectivul spaţiului comum de justiţie, securitate şi libertate

    Metoda online presupune parcurgerea a 6 module, executarea unor teme de casă cu răspuns. Achiziţionarea modulelor se poate face:

    •     Câte un modul, valoare modul 100 lei + TVA;
    •     Pentru achiziţionarea a 3 module odată, valoarea este 270 lei + TVA;
    •     Pentru achiziţionarea a 6 module, valoarea este 510 lei + TVA;

    -inapoi la cuprins-

    ADMINISTRATOR IMOBILE     

    Adresabilitate:

    Un administrator de imobil trebuie să aibă capacitatea de a organiza, planifica, rezolva şi verifica buna gospodărire şi întreţinere a imobilelor, a acţiunilor de interes comun pentru menţinerea unui climat de bună convieţuire şi respect reciproc între proprietari/locatari/utilizatori, pentru protejarea mediului ambiant.

    Condiţii de înscriere:
    Minim absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat.

    Programa:

    1. Legislaţia care guvernează activitatea de manager de condominiu.
    2. Noţiuni de bază de benchmarking.
    3. Managementul resurselor.
    4. Noţiuni aplicate financiar-contabile
    5. Managentul personalului.
    6. Managementul calităţii.

    Metoda online presupune parcurgerea a 6 module, executarea unor teme de casă cu răspuns. Achiziţionarea modulelor se poate face:

    •    Câte un modul, valoare modul 100 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 3 module odată, valoarea este 270 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 6 module, valoarea este 510 lei + TVA;

    -inapoi la cuprins-

     COORDONATOR IN MATERIE DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA PENTRU SANTIERE TEMPORARE SI MOBILE 
     Adresabilitate:

    Coordonatorul în materie de securitate şi sănătate în muncă este persoana fizică sau juridică cu competenţe certificate desemnată de beneficiarul lucrării şi /sau managerului de proiect pe durata realizării lucrării, în conformitate cu prevederile Hotărârii de Guvern 300/2006.

    Condiţii de înscriere:
    Absolventi şcoală postliceală tehnică în următoarele domenii:

    • -         construcţii civile, industriale, agricole şi inginerie civilă
    • -         construcţii căi ferate, drumuri şi poduri
    • -         instalaţii pentru construcţii
    • -         construcţii hidrotehnice
    • -         utilaje pentru construcţii
    • -         geodezie
    • -         utilaj tehnlogic pentru construcţii
    • -         ingineria şi managementul resurselor tehnologice pentru construcţii
    • -         inginerie minieră pentru lucrări subterane pe şantierele de hidroconstrucţii şi construcţii tunele
    • -         arhitecţi şi conductori arhitecţi

    Curs de perfecţionare în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă de minim 80 ore.

    Programa:

    1.       Legislaţia naţională şi europeană aplicabile
    2.       Rolul pe care îl au în construcţii, din punct de vedere al securităţii şi sănătăţii în muncă, formarea, regulamentele interne, instrucţiunile proprii, activităţile şi responsabilităţile persoanelor participante.
    3.      Principiile generale de prevenire a riscurilor pentru lucrători în exercitarea muncii lor pe şantier.
    4.      Coordonatorul de securitate şi sănătate în muncă, drepturi şi responsabilităţi.
    5.      Atribuţiile coordonatorilor în materie de securitate şi sănătate în muncă.
    6.      Relaţia dintre coordonator şi beneficiar.
    7.      Cooperarea dintre lucrătorii desemnaţi şi/sau serviciile de prevenire şi coordonator.
    8.      Elaborarea capitolului referitor la securitate şi sănătate în muncă în cadrul proiectului de execuţie.
    9.      Măsuri de prevenire în faza de proiectare, de organizar de şantier şi în faza de execuţie.

    10. Procedurile care se derulează şi obligaţiile diferiţilor actori în cazul producerii accidentelor de muncă.

    11. Prezentarea principalelor riscuri specifice sectorului de construcţii, referitoare la riscuri ergonomice, la manipularea manuală a maselor, riscuri specifice lucrărilor de zidărie, turnare structuri, planşee şi grinzi, riscurile aferente folosirii schelelor şi montării elementelor prefabricate, riscurile specifice activităţilor de transport de materiale sau de persoane, riscurile specifice lucrărilor de întreţinere şi construcţii de drumuri şi riscurile specifice construcţiilor edilitare.

    12. riscuri şi prevederi specifice lucrărilor de demolare şi de îndepărtare a deşeurilor, dărâmăturilor.

    13. Simularea preevaulării unei tehnologii specifice privind riscurile de accidentare şi elaborarea măsurilor de prevenire, a procedurilor ulterioare.

    14. Principii generale de organizare a activităţii de transport în zona adiacentă şantierului şi în anteriorul acestuia.

    15. Instrumentele coordonării: planul de securitate şi sănătate în muncă, dosarul de intervenţii ulterioare, modul de ţinere a unui registru de coordonare, structura coordonării.

    16. Studii de caz.

    17. Ghidul european de bune practici.

    Curs 60 ore (nivel bază)

    Metoda online presupune parcurgerea a 8 module, executarea unor teme de casă cu răspuns. Achiziţionarea modulelor se poate face:

    •    Câte un modul, valoare modul 100 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 4 module odată, valoarea este 360 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 8 module, valoarea este 680 lei + TVA;

    Curs 90 ore(nivel superior)

    Metoda online presupune parcurgerea a 10 module, executarea unor teme de casă cu răspuns. Achiziţionarea modulelor se poate face:

    •    Câte un modul, valoare modul 100 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 5 module odată, valoarea este 450 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 10 module, valoarea este 850 lei + TVA;

     

    -inapoi la cuprins-

     EXPERT ACCESARE FONDURI STRUCTURALE SI DE COEZIUNE EUROPENE     
     Adresabilitate:

    Expertul accesare fonduri structurale şi de coeziune europene este specialistul care identifică încadrarea unui proiect într-unul din programele europene dezvoltate de ţara noastră, poate realiza un management de proiect.

    Condiţii de înscriere:
    Absolvent studii superioare.

    Programa:

    1.  Istoricul Uniunii Europene.
    2. Instituţiile Uniunii Europene.
    3. Documentele cadru .
    4. Cunoasterea obiectivelor programelor europene, tipurilor de programe si cerintelor specifice de abordare a fiecarui tip de program, functie de caracteristicile lor specifice
    5. Notiunii de management de proiect, a impartirii proiectului in faze si etape cat si proiectarea proiectelor bazata pe matricea logica
    6. Cunoasterea metodelor de analiza a unui proiect.
    7. modalitatii de proiectare a activitatilor si resurselor unui proiect european
    8. Cunoasterea procedurilor si criteriilor de evaluare a unei propuneri de proiect comunitar

    Metoda online presupune parcurgerea a 6 module, executarea unor teme de casă cu răspuns. Achiziţionarea modulelor se poate face:

    •    Câte un modul, valoare modul 100 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 3 module odată, valoarea este 270 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 6 module, valoarea este 510 lei + TVA;

    -inapoi la cuprins-

     FORMATOR           
     Adresabilitate:

    Formatorul este specialistul în formare care proiectează, derulează, evaluează şi revizuieşte activităţi teoretice/ practice şi/sau programe de formare şi dezvoltare a competenţelor profesionale, derulate în instituţiile specializate sau la locul de muncă.

    Cursul este constituit din 5 module: Bază, Marketing, Proiectarea programelor de formare, Organizarea programelor şi a stagiilor de formare, Evaluarea, revizuirea şi asigurarea calităţii programelor de formare.

    Condiţii de înscriere:
    Absolvent studii superioare.

    Programa:
    Pentru modulul  « BAZA » :

    1.   Cadrul legislativ national si european privind formarea profesionala a adultilor.

    2.   Cadrul motivational, afectiv si social care determina adultul catre o formare profesionala.

    3.   Comunicare.

          4.   Metode de predare.

    5.   Metode de evaluare.

    6.   Bariere ale invatarii. 

    Pentru modulul «  MARKETING »

    1. Cadrul legislativ national si european privind formarea profesionala a adultilor.
    2. Notiuni generale si principii de marketing.
    3. Identificare si analiza a nevoilor de formare.
    4. Caracteristicile si tehnicile de elaborare a unei oferte.
    5. Modul de implementare si dezvoltare a unei oferte.

    Pentru modulul « PROIECTAREA PROGRAMELOR DE FORMARE »

    1. Cadrul legislativ national si european privind formarea profesionala a adultilor.
    2. Notiuni generale si principii de marketing.
    3. Identificare si analiza a nevoilor de formare.
    4. Stabilirea obiectivelor programului de formare
    5. Identificarea resurselor necesare unui program de formare.
    6. Strategia si construirea unui program de formare.
    7. Ergonomie

    Pentru modulul « ORGANIZAREA PROGRAMELOR SI A STAGIILOR DE FORMARE »

    1. Cadrul legislativ national si european privind formarea profesionala a adultilor.
    2. Identificare si analiza a nevoilor de formare.
    3. Stabilirea obiectivelor programului de formare
    4. Identificarea resurselor necesare unui program de formare.
    5. Strategia si construirea unui program de formare.
    6. Ergonomie.

     

    Pentru modulul « EVALUAREA, REVIZUIREA SI ASIGURAREA CALITATII PROGRAMELOR » 

    1.   Cadrul legislativ national si european privind formarea profesionala a adultilor.

    1. Notiuni generale si principii de marketing.
    2. Identificare si analiza a nevoilor de formare.
    3. Stabilirea obiectivelor programului de formare
    4. Identificarea resurselor necesare unui program de formare.
    5. Strategia si construirea unui program de formare.
    6. Ergonomie.
    7. Modalitati de evaluare a programelor de formare si a stagiilor de formare.
    8. Managementul calitatii si managementul calitatii in educatia adultilor.

    Metoda online presupune parcurgerea a 8 module, executarea unor teme de casă cu răspuns. Achiziţionarea modulelor se poate face:

    •    Câte un modul, valoare modul 100 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 4 module odată, valoarea este 360 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 8 module, valoarea este 680 lei + TVA;

    -inapoi la cuprins-

     MANAGEMENT - MANAGEMENTUL INFORMATIILOR ECONOMICE
     Adresabilitate:

    High-managementul şi middle-managementul cu atribuţii de decizie în stabilirea strategiilor organizaţiei.

    Conditii de inscriere:
    Minim studii medii (diploma de bacalaureat)

    Programa:

    1. Managementul securităţii economice.
    2. Principii şi sisteme de management în securitatea economică.
    3. Caracteristici manageriale în securitatea economică.
    4. Informaţia economică, element fundamental în elaborare deciziilor din sfera economică.
    5. Decizia economică.
    6. Procesul de management al informaţiei economice.
    7. Informaţia economică şi puterea economică.
    8. Necesitatea activităţii de protejare a informaţiilor economice.
    9. Managementul informaţiei economice şi globalizarea.

    Metoda online presupune parcurgerea a 6 module, executarea unor teme de casă cu răspuns. Achiziţionarea modulelor se poate face:

    •    Câte un modul, valoare modul 100 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 3 module odată, valoarea este 270 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 6 module, valoarea este 510 lei + TVA;

    -inapoi la cuprins-

      MANAGEMENT - MANAGEMENTUL PROIECTELOR EUROPENE
     Adresabilitate:

    Persoanele implicate în echipa de proiect pentru accesarea de fonduri structurale şi de coeziune europene şi implementarea proiectului.

    Condiţii de înscriere:
    Minim, absolvent liceu cu diplomă de bacalaureat.

    Programa:

    1. Cunoaşterea obiectivelor programelor europene, tipurilor de programe şi cerinţelor specifice de abordare a fiecărui tip de program, în funcţie de caracteristicile lor specifice.
    2. Cunoaşterea principalelor caracteristici comune ale programelor europene şi programelor europene la care au acces organizaţiile din România.
    3. Cunoaşterea noţiunii de proiect, cunoaşterea noţiunii de management de proiect, a împărţirii proiectului în faze şi etape cât şi planificarea proiectelor bazată pe matricea logică.
    4. Cunoaşterea metodelor de analiză a unui proiect. Cunoaşterea modalităţii de creare a strategiilor cu plicaţie pentru proiectele din Fondurile Structurale.
    5. Cunoaşterea modalităţilor de proiectare a actvităţilor şi resurselor unui proiect european, cu aplicaţie pentru proiectele din Fondurile Structurale.
    6. Cunoaşterea modalităţilor şi principiilor de realizare a unui proiect european cu aplicaţie.
    7. Cunoaşterea modalităţilor şi principiilor de proiectare a bugetului unui proiect european.
    8. Cunoaşterea procedurilor şi criteriilor de evaluare a unei propuneri de proiect european.
    9. Cunoaşterea principiilor şi modalităţilor de implementare a unui proiect european.

    Metoda online presupune parcurgerea a 6 module, executarea unor teme de casă cu răspuns. Achiziţionarea modulelor se poate face:

    •    Câte un modul, valoare modul 100 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 3 module odată, valoarea este 270 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 6 module, valoarea este 510 lei + TVA;

    -inapoi la cuprins-

     MANAGEMENT - MANAGEMENTUL MEDIULUI 
     Adresabilitate:

    Personalul desemnat din cadrul organizaţiei responsabil cu activităţi specifice în domeniul protecţiei mediului, în conformitate cu legislaţia în vigoare.

    Condiţii de înscriere:
    Minim studii medii (diploma de bacalaureat)

    Programa:

    1. Istoricul creării Uniunii Europene.
    2. Instituţiile şi organismele Uniunii Europene.
    3. Prezentarea politicilor de mediu în Uniunea Europeană.
    4. Strategia pentru o dezvoltare durabilă.
    5. Poluarea aerului atmosferic – generalităţi.
    6. Poluarea atmosferei.
    7. Elemente din legislaţia din România, legate de protecţia atmosferei.
    8. Poluarea apei-cauze.
    9. Poluarea apei-clasificare poluanţi.
    10. Poluarea apei – consecinţe.
    11. Poluarea apei-protecţie.
    12. Poluarea apei-legislaţie.
    13. Poluarea solului-consideraţii generale.
    14. Poluaarea cu substanţe periculoase şi materiale explozive-generalităţi.
    15. Poluarea aerului.
    16. Clasificarea poluanţilor.
    17. Măsuri de combatere.
    18. Poluarea apei.
    19. Reciclarea deşeurilor.
    20. Materiale onflamabile şi explozive.
    21. Elemente din legislaţia din România legate de poluarea cu subsatanţe periculoase.

    Metoda online presupune parcurgerea a 8 module, executarea unor teme de casă cu răspuns. Achiziţionarea modulelor se poate face:

    •    Câte un modul, valoare modul 100 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 4 module odată, valoarea este 360 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 8 module, valoarea este 680 lei + TVA;

    -inapoi la cuprins-

     MANAGEMENT – MANAGEMENT STRATEGIC   
     Adresabilitate:

    Personalul organizaţiei cu atribuţii de decizii în stabilirea obiectivelor.

    Condiţii de înscriere:
    Minim studii medii (diploma de bacalaureat)

    Programa

    1. Cunoaşterea /recapitularea caracteristicilor care definesc managementul în general
    2. Mentalităţi în planificarea strategică
    3. Organizarea planificării strategice
    4. Procesul de planificare strategică în crearea unei spirale autoîntreţinute a succesului
    5. Analiza strategică
    6. Analiza strategiilor: PEST, SWOT
    7. Diagrama strategiei SWOT
    8. Analize diagnostic
    9. Analiza strategică şi formularea planurilor de acţiune

    Metoda online presupune parcurgerea a 6 module, executarea unor teme de casă cu răspuns. Achiziţionarea modulelor se poate face:

    •    Câte un modul, valoare modul 100 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 3 module odată, valoarea este 270 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 6 module, valoarea este 510 lei + TVA;

    -inapoi la cuprins-

     MANAGEMENT – MANAGEMENTUL RELATIILOR CU CLIENTII 
     Adresabilitate:

    Întreg personalul organizaţiei implicat în relaţia directă şi indirectă cu clientul.

    Condiţii de înscriere:
    Minim studii medii (diploma de bacalaureat)

    Programa:

    1. Comunicare publică: conceptul de relaţii cu publicul şi procesul de relaţionare cu publicul;
    2. Prevederi legale ce reglementează activitatea de relaţii cu publicul;
    3. Analiza mesajului şi tipologia beneficiarilor în procesul  de relaţii cu publicul;
    4. Modele de organizare a activităţii de relaţii cu publicul
    5. Prezentarea conceptului de management a relaţiilor cu clienţii (CRM - Customer Relationship Management)
    6. Identificarea şi analiza nevoilor şi comportamen-tului clienţilor în vederea dezvoltării unor relaţii cât mai solide cu aceştia.
    7. Gestionarea relaţiei organi-zaţiei cu mediul în care îşi desfăşoara activitatea;
    8. Gestionarea imaginii instituţiei;
    9. Concepte şi teorii privind medierea, ca modalitate de rezolvare a disputelor şi conflictelor
    10. Comunicarea interumana

    Metoda online presupune parcurgerea a 6 module, executarea unor teme de casă cu răspuns. Achiziţionarea modulelor se poate face:

    •    Câte un modul, valoare modul 100 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 3 module odată, valoarea este 270 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 6 module, valoarea este 510 lei + TVA;

    -inapoi la cuprins-

     MANAGEMENT – MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE 
     Adresabilitate:

    Persoanele din cadrul departamentului de resurse umane pentru o mai bună comunicare în echipă şi implementarea managementului specific.

    Condiţii de înscriere:
    Minim studii medii (diploma de bacalaureat)

    Programa:

    1. Lucrul în echipă, dezvoltarea profesională, comunicare.
    2. Cultură organizaţională.
    3. Managerii şi leadership.
    4. Comunicarea profesională şi rolul aceteia în managementul relaţiilor de muncă.

    Metoda online presupune parcurgerea a 6 module, executarea unor teme de casă cu răspuns. Achiziţionarea modulelor se poate face:

    •    Câte un modul, valoare modul 60 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 3 module odată, valoarea este 162 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 6 module, valoarea este 306 lei + TVA;

    -inapoi la cuprins-

     MANAGER AL SISTEMELOR DE MANAGEMENT AL CALITATII 
     Adresabilitate:

    Un manager al sistemelor de management al calităţii trebuie să aibă capacitatea de-a implementa sisteme de management al calităţii în conformitate cu orice standard de referinţă în managementul calităţii sau cu cerinţele oricărei întreprinderi şi de-a acţiona ca responsabil al sistemului calităţii şi de-a acţiona ca responsabil al sistemului calităţii în orice întreprindere, indiferent de mărimea acesteia.

    Condiţii de înscriere:
    Absolvent studii superioare.

    Programa:

    1. Notiuni de bază şi principiile managementului.
    2. Tehnici de comunicare
    3. Notiuni de bază a benchmarking-ului
    4. Principiile de bază a realizării educării, instruirii şi motivării
    5. Dezvoltarea principiilor managementului calităţii, aplicaţii ale standardelor colaterale în îmbunătăţirea competenţelor.

    Metoda online presupune parcurgerea a 6 module, executarea unor teme de casă cu răspuns. Achiziţionarea modulelor se poate face:

    •     Câte un modul, valoare modul 100 lei + TVA;
    •     Pentru achiziţionarea a 3 module odată, valoarea este 270 lei + TVA;
    •     Pentru achiziţionarea a 6 module, valoarea este 510 lei + TVA;

    -inapoi la cuprins-

     MANAGER RESURSE UMANE    
     Adresabilitate:

    Persoanelor care vor să se perfecţioneze în domeniul resurselor umane şi care vizează funcţia de manager resurse umane.

    Condiţii de înscriere:
    Absolvent studii superioare.

    Programa:

    1. Consilierea celorlalţi manageri în probleme de resurse umane
    2. Coordonarea desfăşurării activităţilor de resurse umane
    3. Coordonarea elaborării politicilor şi programelor de resurse umane
    4. Coordonarea personalului din departamentul de resurse umane
    5. Elaborarea strategiei de resurse umane
    6. Monitorizarea costurilor de personal
    7. Monitorizarea sistemului de relaţii de muncă al organizaţiei
    8. Organizarea activităţii departamentului de resurse umane
    9. Reprezentarea compartimentului de resurse umane

    Metoda online presupune parcurgerea a 6 module, executarea unor teme de casă cu răspuns. Achiziţionarea modulelor se poate face:

    •     Câte un modul, valoare modul 100 lei + TVA;
    •     Pentru achiziţionarea a 3 module odată, valoarea este 270 lei + TVA;
    •     Pentru achiziţionarea a 6 module, valoarea este 510 lei + TVA;

    -inapoi la cuprins-

    INSPECTOR RESURSE UMANE

    Adresabilitate:

    Persoana cu atribuţii în domeniul relaţiilor de muncă: întocmire contracte individuale de muncă, contracte colective de muncă, regulament intern, pontaje, dosare de pensionare, relaţia cu instituţiile specifice ale statului.

    Condiţii de înscriere:
     Minim, absolvent liceu fără diplomă de bacalaureat.

    Programa:

    1. Inspectorul de resurse umane, întocmirea şi gestionarea documentelor de evidentează a personalului.
    2. Organizarea recrutării şi selecţiei personalului.
    3. Întocmirea dosaruluide pensionare, întocmirea statului de plară, întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind contribuţiile la bugetul statului.
    4. Lucrul în echipă, dezvoltarea profesională, oferirea informaţiilor privind problemele de personal.
    5. Instituţiile europene, reglementările comunitare în domeniul muncii şi securităţii sociale.
    6. Obiectul şi părţile contractului individual de muncă.
    7. Forma contractului individual de muncă.
    8. Regulamentul intern.
    9. Răspunderea disciplinară.
    10. Răspundere patrimonială.
    11. Răspundere contravenţională.
    12. Răspundere penală.
    13. Jurisdicţia muncii.
    14. Întocmirea, completarea, păstrarea şi evidenţa carnetului de muncă.
    15. Protecţia cetăţenilor români care lucrează în străinătate.
    16. Autorizaţia de muncă.

    Metoda online presupune parcurgerea a 6 module, executarea unor teme de casă cu răspuns. Achiziţionarea modulelor se poate face:

    •    Câte un modul, valoare modul 71,4 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 3 module odată, valoarea este 192,8 lei + TVA;
    •    Pentru achiziţionarea a 6 module, valoarea este364,2 lei + TVA;

    -inapoi la cuprins-

    MANAGER DE PROIECT

    Adresabilitate:
    Ocupaţia de manager de proiect are în vedere toate persoanele care au responsabilitatea de a realiza şi implementa proiecte la nivel operaţional.

    Conditii de inscriere:
    Absolvent studii superioare.

    Programa:

    1. Cunoaşterea principiilor de bază ale profesie „manager de proiect”
    2. Cunoaşterea principiilor de bază şi componentele care definesc competenţa tehnică a unui manager de proiect.
    3. Cunoaşterea principiilor de bază şi componentele care definesc competenţa comportamentală  a unui manager de proiect.
    4. Cunoaşterea principiilor de bază şi componentele care definesc competenţa contextuală  a unui manager de proiect.

    Metoda online presupune parcurgerea a 6 module, executarea unor teme de casă cu răspuns. Achiziţionarea modulelor se poate face:

    • Câte un modul, valoare modul 100 lei + TVA;
    • Pentru achiziţionarea a 3 module odată, valoarea este 270 lei + TVA;
    • Pentru achiziţionarea a 6 module, valoarea este 510 lei + TVA;

    -inapoi la cuprins-

    SECURITATE ŞI SANATATE IN MUNCA

    În conformitate cu prevederile Legii 319/2006 şi Hotărârea de Guvern 1425/2006, persoanele cu atribuţii în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă trebuie să aibă pregătire specifică:

    •      administratorul unei microîntreprinderi care îşi desfăşoară activitatea efectiv la sediul societăţii;
    •      reprezentanţii salariaţilor în Comitetul de Securitate şi Sănătate în Muncă (CSSM) din cadrul   societăţii.
    •      persoana desemnată (lucrătorul desemnat) cu organizarea activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă din cadrul organizaţiei;
    •     personal auxiliar în cadrul departamentului de securitate şi sănătate în muncă.
    •     şeful departamentului de securitate şi sănătate în muncă.

    PROGRAMA:

    1. Cadrul legislativ general referitor la securitate şi sănătate în muncă.
    2. Criterii generale pentru evaluarea riscurilor.
    3.  Organizarea activităţii de prevenire.
    4. Acţiuni în caz de urgenţă: planuri de urgenţă şi de evacuare, prim ajutor.
    5. Elaborarea documentaţiilor necesare desfăşurării activităţii de prevenire şi protecţie.
    6. Evidenţe şi raportări în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă.
    7. Noţiuni generale de protecţia mediului.

    Metoda online presupune parcurgerea a 6 module, executarea unor teme de casă cu răspuns. Achiziţionarea modulelor se poate face:

    • Câte un modul, valoare modul 100 lei + TVA;
    • Pentru achiziţionarea a 3 module odată, valoarea este 270 lei + TVA;
    • Pentru achiziţionarea a 6 module, valoarea este 510 lei + TVA;

    -inapoi la cuprins-

     

    Home · Adauga anunt · Modifica anunt · Login · Inregistrare firma · Forum · Widget anunturi · Semnalati o neregula · Contactati echipa Anunturi AZ ·

    Index produse:   A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M   N   O   P   Q   R   S   T   U   V   X   Y   Z
    Descarca gratuit aplicatia pentru telefonul tau


    Va doriti propriile produse listate aici ? Creati-va propriul magazin virtual pe aaz.ro.

    Informatiile despre preturi, produse si servicii sunt oferite de terte parti si doar pentru informare. AAZ.ro nu garanteaza acuratetea informatiilor si nu este raspunzator pentru nici o eroare, omisiune sau intarzieri,
    nici pentru orice neintelegeri sau pierderi datorita acestor informatii. Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | Stergerea contului | Cookies | Siguranta online | ANPC | Contact



    Verified by VISA MasterCard SecureCode
    AAZ.ro © 2008