Nivelul 3 de suport (Back-end support sau High-end Support) este cel mai inalt nivel de suport tehnic, destinat rezolvarii celor mai dificile probleme. Tehnicienii capabili sa ofere acest nivel de sup...
Suport administrativ
Personalul calificat pentru suport administrativ (cunoscut ca si suport de nivel 2) are rolul de a oferi asistenta tehnicienilor care fac parte din nivelul 1 de suport, precum si de a oferi solutii la...
Suport primar
Suportul primar (sau de nivel 1) este primul nivel de suport tehnic oferit. Scopul unui tehnician de nivel 1 este acela de a aduna cat mai multe informatii despre problemele aparute si despre client p...
Mentenanta echipamente
Va oferim servicii de mentenanta a echipamentelor telefonice, incluzand: -suport telefonic gratuit -interventii gratuite lunare -interventii obligatorii in intervalul de timp stabilit -reduceri pentru...
Service echipamente
Oferta noastra de service include: -suport telefonic gratuit non-stop -consultanta gratuita in probleme de telefonie -interventii gratuite la cerere -discount la interventia de urgenta -interventie ob...
Certificare retele
Certificam retele structurate din cupru folosind echipamente Fluke Networks. Certificarea va ofera siguranta functionarii optime a retelei, precum si prezentarea eventualelor probleme cu cablurile, ap...